Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:55:33 GMT

آغاز ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۴۳۶

آغاز ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در آیین آغاز اجرای ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: این طرح ها با اعتبار 64 میلیارد ریال اجرا می شود. 
جعفر شهامت افزود: کار ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتبار 33 میلیارد تومان انجام خواهد شد. 
وی بیان کرد: همچنین ایمن سازی مبادی ورودی شهر بیرجند (مقابل سایت پلیس راه) با اعتبار هفت میلیارد ریال و ضلع غربی میدان شهدای عبادی با اعتبار بیش از 24 میلیارد ریال همزمان با این طرح آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون از 27 نقطه پرحادثه استان هفت مکان ایمن سازی شده و عملیات اجرایی پنج نقطه دیگر در دست اجرا است. 
وی گفت: ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت های ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امید می‌رود با اجرا و اتمام پروژه‌های ایمن سازی نقاط حادثه خیز روند کاهش حوادث رانندگی در استان ادامه داشته باشد. 
وزیر راه و شهرسازی ظهر دوشنبه برای بهره برداری و آغاز اجرای 20 طرح با اعتبار 670 میلیارد تومان وارد خراسان جنوبی شد. 
محمد اسلامی در این سفر یک روزه در بیرجند مرکز استان است و معاونان وی به شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر می کنند. 
«علی نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، کلنگ ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز استان خراسان جنوبی را به زمین زد. 

**باند دوم محور اسدیه - بیرجند به بهره برداری رسید 


باند دوم محور اسدیه - بیرجند به طول 16 کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. 
فرماندار درمیان روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح که معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی هم حضور داشت گفت: عملیات اجرایی این طرح سال 92 آغاز شد و با اعتبار 30 میلیارد تومان به اتمام رسید. 
محمد بشیری زاده احداث 38 پل احداثی، 10 پل تعریضی و اجرای دور برگردان های لازم را از مشخصات فنی این پروژه ذکر کرد و گفت: بودجه این پروژه از محل بودجه ملی تامین شده و در فاز دوم دو بانده کردن این محور تا منصورآباد مدنظر است. 
وی ادامه داد: تابلو و تجهیزات ایمنی لازم در این محور نصب شده و بیش از 53 هزار نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند. 
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد. 


«علی نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، باند دوم محور اسدیه - بیرجند را افتتاح کرد. 
خراسان ‌جنوبی از نظر وسعت سومین استان و از نظر طول راه‌ ها ششمین استان کشور است که دارای بیش از 17 هزار کیلومتر راه است.
عملیات توسعه و بهسازی سالن ترمینال فرودگاه بین المللی بیرجند هم امروز (دوشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان جنوبی آغاز شد و محمد اسلامی از روند دوبانده سازی جاده بیرجند - قاین بازدید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خراسان جنوبی فرماندار معاون وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی