Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@09:34:06 GMT

مدافع پرسپولیس ۴۰ روز دیگر پا به توپ می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۵۳۷

مدافع پرسپولیس ۴۰ روز دیگر پا به توپ می‌شود

انصاری ۴۰ روز دیگر شرایط بازی را به دست می‌آورد و از فصل آینده دوباره او را در ترکیب پرسپولیس خواهیم دید. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با بازگشت انصاری و ماهینی، خیال برانکو هم از بابت چپ و راست خط دفاعی پرسپولیس راحت می‌شود. هر دو بازیکن البته خیلی وقت است تمرین را آغاز کرده‌اند، اما هنوز هیچکدام به شرایط مسابقه نرسیده‌اند که آقای سرمربی آن‌ها را به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین ماهینی که در دربی پنجم مهرماه رباط صلیبی پاره کرده بود، این روز‌ها حتی در تمرینات گروهی هم حضور دارد، اما برای بازی کردن هنوز کار دارد و حداقل اینکه از نظر برانکو آماده‌ی بازی نیست.

محمد انصاری، اما که دو ماه و چند روز بعد از ماهینی و در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان رباط صلیبی پاره کرد، تازه دو سه روز است که با تمرینات گروهی همراه شده و فعلا اجازه‌ی حضور در درگیری‌ها را ندارد.

از جراحی او بیش از ۵ ماه گذشته و انصاری کم‌کم فشار تمریناتش را بیشتر می‌کند ما تا پیش از فصل جدید نمی‌توانیم منتظر بازگشتش باشیم. این بازیکن ۴۰ روز دیگر شرایط بازی را به دست می‌آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدافع پرسپولیس محمد انصاری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در غم از دست دادن پدربزرگش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرد. این بازیکن وز سه‌شنبه با انتشار متنی در فضای مجازی خبر از درگذشت پدربزرگش داد و در توصیف این اتفاق تلخ برایش نوشت: "پدربزرگ خوبم. تو رفتی همه خاطرات کودکیم رفت. آسمانی شدنت مبارک"

بلافاصله پس از این اتفاق، اغلب بازیکنان پرسپولیس و تعدادی از ملی‌پوشان به طرق مختلف ضایعه مذکور را به محمد حسین و خانواده‌اش تسلیت گفتند.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی