Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فتحی مدیرعامل و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال، به اردوی آبی پوشان در العین اضافه شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آستانه دیدار امشب استقلال ایران و العین در امارات، مسوولان باشگاه استقلال در اردوی آبی‌ها حاضر شدند.

همچنین عبدالرضا برزگری، بازیکن پیشین نفت آبادان و تیم ملی در اردوی استقلال حضور یافت و با اصغر حاجیلو سرپرست آبی پوشان و همبازی سابق خود دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال و العین فتحی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست