Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تعطیلی و توقف در آغاز و اجرا پروژه تجاری شهر محمدیه جایز نبوده و باید پیمانکار پروژه نسبت به آغاز فعالیت پروژه اقدام کند چرا که دستگاه‌قضا در تلاش بوده تا مشکلات موجود ترفیع یابد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی ظهر امروز در جلسه برسی موانع اجرایی پروژه سرمایه گذاری در شهرداری محمدیه که با حضور فرماندار شهرستان البرز و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با پروژه تجاری شهر محمدیه باید مصوبات تفاهنامه دستگاه قضا، شهرداری و ستاد اجرایی امام مورد توجه قرار گرفته و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرداری و راه شهرسازی زمینی بر اساس مصوبات، موظف به تحویل زمین به ستاد اجرایی امام و قیمت‌گذاری کارشناسی بر زمین تصرف شده در مجتمع سرمایه گذاری هستند که در صورت عدم تطابق نرخ‌ها شهرداری قادر به اقدام تغییر کاربری و یا واگذاری واحد تجاری است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: حل مشکلات اساسی ساکنین ناحیه شهری مهرگان و همچنین ارائه خدمات مطلوب از جمله وطایف مسئولین بوده و باید دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمت‌رسان نسبت به ان اقدام کنند.

وی افزود: تعطیلی و توقف در آغاز و اجرا پروژه تجاری شهر محمدیه جایز نبوده و باید پیمانکار پروژه نسبت به آغاز فعالیت پروژه اقدام کند چرا که دستگاه‌قضا در تلاش بوده تا مشکلات موجود ترفیع یابد.

تمامی شهرداری‌های استان تهران به کمیته پدافند غیرعامل تجهیز شدندجزییات افزایش سهم شهرداری‎ها از مالیات ارزش افزودهتعلل کمیسیون ماده 100 شهرداری همدان در صدور رای تخلفات مالک برج سعیدیه

قدرتی ادامه داد: احقاق حق شهروندان و حفظ بیت‌المال یکی از اولویت‌ها و وطایف اصلی دستگاه قضا بوده که در شهر محمدیه در ان راستا حرکت کرده و اجازه تضییع حقوق بیت‌المال را نخواهیم داد.

مریم نخستین شهردار محمدیه نیز در این جلسه اظهار داشت: بالغ بر 120 هزار نفر در ناحیه شهری مهرگان سکونت خواهند کرد و پس از گذشت 10 سال از ایجاد ان، باید به رفع نیازها و مشکلات عدیده ساکنین توجه ویژه کرد و در اولویت قرار داد.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات بسیار در ناحیه شهری مهرگان و نیازهای متعدد ساکنین، ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت کافی را با شهرداری داشته باشند.

شهردار محمدیه گفت دستگاه‌های خدمت رسان باید همزمان با صدور پروانه ساخت در مناطق هشت‌گانه توسط شهرداری نسبت به تأمین زیرساخت‌ها و امکاناتی همچون آب، برق و گاز اقدام کنند چرا ایجاد اشتغال، رونق تولید و همچنین کسب درامد برای شهرداری از نتایج این اقدام است.

شهرداری محمدیه در کنار ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان و با مشارکت‌ آنها در رابطه با ناحیه شهری مهرگان و در راستای ارائه خدمات تلاش کرده و به تمام تعهدات خود پای‌بند است.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

 سرهنگ یاوری  معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد در جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.

وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.

سرهنگ یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم