Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@17:34:47 GMT

شرکت بیش از 11 هزار نفر کردستانی در مراسم ترتیل‌خوانی قرآن

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۶۶۷

شرکت بیش از 11 هزار نفر کردستانی در مراسم ترتیل‌خوانی قرآن

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی اداره اوقاف و امور خیریه استان مراسم ترتیل‌خوانی قرآن را در سطح مساجد و بقاع متبرکه برگزار می‌کند، اظهار کرد: در این محافل قرآنی 11 هزار و 480 نفر از روزه داران کردستانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برگزاری کرسی‌های تفسیر قرآن با حضور مفسر قمی خبر داد و افزود: تاکنون هزار و 605 نفر از مردم روزه‌دار استان در کرسی‌های تفسیر قرآن شرکت کرده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری خیمه‌های معرفت با حضور هزار و 370 نفر و دو هزار و 311 نفر در طرح افطاری ساده ضیافت الهی خبر داد و عنوان کرد: این طرح های قرآنی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
وی با اشاره به اجرای طرح اعزام کاروان نوربه مناطق حاشیه شهر و روستاها اعلام کرد: در قالب این کاروان نور 70 محفل انس با قرآن با حضور قاریان شاخص و برجسته استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام نوروزی اعلام کرد: در این راستا در هر شهرستان استان کردستان 10 محفل جزء خوانی با حضور قرا و اساتید قرآن برگزار خواهد شد.
وی در پایان هدف از برگزاری این طرح را تقویت باورهای دینی و استفاده از ظرفیت ماه رمضان دانست و بربهره گیری بیشتر از فیوضات این ماه مبارک تأکید کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیتهای قرآنی محافل ترتیل خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اختصاص ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش آماده شده است.

طالب محمدی افزود: تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر، افاغنه و دانش آموزان بی بضاعت رایگان از طریق شناسایی کد ملی واتصال به درگاه الکترونیک سازمان ملی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.

وی گفت: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.

محمدی افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند