Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@20:10:33 GMT

تل‌آویو ناچار به ایجاد موانع شنی در مرز غزه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۸۳۶

تل‌آویو ناچار به ایجاد موانع شنی در مرز غزه شد

رژیم صهیونیستی از بیم راکت‌های گروه‌های فلسطینی، ایجاد موانع شنی در یکی از مسیر‌های اصلی در شمال نوار غزه را آغاز کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) ایجاد موانع شنی در یکی از راه‌های ارتباطی در شمال نوار غزه را آغاز کرد تا به گفته خودش از شهرک‌نشینان در برابر «موشک‌های ضد تانک» شلیک شده از غزه دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره گزارش داد: صحبت از مسیری مرکزی است که روزانه صد‌ها خودروی نظامی و غیرنظامی از آن عبور می‌کنند و در برابر تهدید تیراندازی مستقیم از شمال نوار غزه قرار دارد.

پس از اینکه در جنگ دو روزه اخیر علیه نوار غزه، گروه‌های فلسطینی با یک فروند موشک ضد تانک، یک خودروی نظامی صهیونیستی را هدف قرار دادند و این موضوع منجر به کشته شدن یک صهیونیست شد، تهدید موشک‌های ضد زره دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را دچار نگرانی کرده است.

صبح روز شنبه (۱۴ اردیبهشت/۴ می) بود که رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرد و مقاومت با شلیک چندین راکت پاسخ داد؛ اما این اتفاق «موقت» نبود و لحظه به لحظه بر حجم تنش‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی افزوده شد. حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز و شب یکشنبه (۱۵ اردیبهشت/۵ می) نیز ادامه پیدا کرد و مقاومت نیز با شلیک راکت و موشک قاطعانه پاسخ داد. سرانجام با وساطت مصر و قطر و سازمان ملل دوشنبه (۱۶ اردیبهشت/۶ می) آتش‌بس در نوار غزه برقرار شد و پس از دو روز جنگ، آرامش این منطقه را فرا گرفت.

در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۲۷ فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آن‌ها «سه زن، دو نوزاد دختر و دو جنین (در شکم مادر)» دیده می‌شوند. گروه‌های مقاومت فلسطین ۶۹۰ موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کردند که در نتیجه آن چهار صهیونیست کشته و ۱۳۰ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین یک نفربر و یک جیپ اسرائیلی نیز با موشک مقاومت منهدم شد.

صندوق ویژه برآورد خسارت مربوط به اداره مالیات رژیم صهیونیستی در گزارش خود تصریح کرد، شهر‌های «اشدود و عسقلان» شاهد بیشترین حجم خسارت هستند؛ در اشدود ۱۶۶ ساختمان و ۹۰ خودرو و در عسقلان ۱۸۲ ساختمان و ۵۰ خودرو خسارت دید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تل آویو موشک های ضد تانک حملات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه

گرچه رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی و لجستیکی آمریکایی در حال شخم زدن نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان است، اما این بدان معنا نیست که نیرو‌های مقاومت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیست دست و پا بسته هستند. رزمندگان مقاومت طی سال‌ها جنگ با دشمن صهیونیست یاد گرفته اند چگونه با کمترین امکانات دردآورترین ضربه‌ها را به صهیونیست‌ها بزنند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از نیرو‌های ذخیره خود در شمال نوار غزه را تایید کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی این رژیم، گروهبان یکم سالم الکرشات، ۴۳ ساله از تیپ شمال غزه در عملیات نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین کشته شد. 

با احتساب جان باختن این نظامی، از زمان آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر، ۲۶۱ نظامی صهیونیست طی عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کشته شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی