Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر ضرورت تدوین پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های توسعه‌ای این استان تأکید کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر اهمیت پدافند غیرعامل تأکید کرد و اظهار داشت: لازم است در تدوین اهداف و برنامه‌ها و پیوسته‌ای پدافند غیرعامل در امور مختلف ازجمله طرح‌های تملک دارایی و سرمایه‌ای، زیرساختی و همچنین طرح‌های توسعه استانی، طرح جامع پدافند غیرعامل به‌عنوان موضوعی مهم و حساس لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر نقش مهم و اساسی پدافند غیرعامل در پایداری ملی کشور تأکید کرد و گفت: شکل‌گیری فرهنگ جامع پدافند غیرعامل و تبیین اصول و مبانی آن برای آحاد مردم از مسائلی است که باید موردتوجه جدی مسئولان قرار گیرد.

رئیس پدافند غیرعامل کشور: شبکه‌های مجازی فرصت دشمن برای تحریک مردم علیه حکومت استاستاندار تهران: شناسنامه پدافند غیرعامل از اماکن عمومی استان تهران تدوین می‌شودمدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه و فرماندار صحنه منصوب شدندیاسوج|طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: هر فردی در هر جایگاهی موظف به رعایت و اجرای اصول و مقررات پدافند غیرعامل در جامعه است.

فخری با اشاره به اینکه در تحقق پدافند غیرعامل همکاری و تعاملی مناسب از سوی معاونت عمرانی برقرار بوده و این روند ادامه خواهد یافت افزود: پدافند غیرعامل تفکری جدید نشأت گرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است که باید به‌طور جامع و کامل اصول و اولویت‌های آن عملیاتی شود.

وی تأکید کرد: نیاز به طرح و برنامه مدون و منسجم در هنگام بروز حوادث و بحران‌های مختلف بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: اگر برنامه‌ای جامع که نگاهی همه‌جانبه به مسائل مختلف دارد، وجود نداشته باشد؛ بدون شک نمی‌توانیم اقدام و عملکردی مناسب در هنگام بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی داشته باشیم و قطعاً شاهد بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیر نیز خواهیم بود.

فخری افزود: تهیه و تدوین طرح‌های کاربردی می‌تواند نقش کمک‌کننده و راهنما را در پیشگیری قبل از وقوع انواع حوادث مترقبه و غیرمترقبه داشته باشد.

به گزارش تسنیم، در این دیدار که کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل نیز حضور داشتند، مدیرکل این اداره گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آتی پدافندی در سال 98 ارائه داد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی در دیدار با «ژائو لجی» رییس کمیته دایمی کنگره ملی خلق چین بر توسعه روابط بلندمدت این کشور با پکن تأکید کرد.

به نوشته خبرگزاری دولتی کره شمالی (KCNA)، سفر لجی، سفر ارشدترین مقام دولتی چین به کره شمالی از سال ۲۰۱۸ است؛ این قانون‌گذار ارشد چین برای شرکت در هفتادوپنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور به پیونگ‌یانگ سفر کرده است.

بنابر این گزارش، رهبر کره شمالی در این دیدار اعلام کرد که ا نتظار داد دو کشور «به طور پیوسته این سنت‌های دوستی پایدار را پییش بببرند و توسعه دهند تا دو کشور شاهد «پیشرفت مسئولانه و به‌ثمرنشستن موفق سالگرد دوستی کره شمالی و چین باشد.»

رهبر کره شمالی روز شنبه در پیونگ یانگ با قانون‌گذار ارشد چین دیدار کرد. در این دیدار که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور صورت گرفت، قانونگذار ارشد چین اعلام کرد که پکن متعهد به تقویت روابط دوجانبه با کره شمالی است.

ژائو افزود که در این وضعیت جدید، چین آماده است تا روابط دو کشور چین و کره را پیش ببرد. رییس پارلمان چین بر اهمیت همکاری راهبردی و بلندمدت چین و کره تاکید کرد و گفت که پکن خواهان روابط دوجانبه و متقابل سودمند با پیونگ یانگ است.

کد خبر 

دیگر خبرها

  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • ضوابط و مقررات توزیع اینترنتی دارو تدوین شد
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست ستاد پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد