Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:40:56 GMT

خسارت سیل به جاده‌های نیشابور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۹۰۴

خسارت سیل به جاده‌های نیشابور

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجید مفیدی فر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیشابور گفت: از این میزان خسارت ۱۵ میلیارد ریال به ابنیه فنی، ۶ میلیلارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال به راه‌های آسفالته و ۸۰۰ میلیون ریال به جاده‌های اصلی بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های تکمیلی مرمت راه و ابنیه خسارات ناشی از سیلاب اخیر ادامه داد: اولویت اداره راهداری نیشابور پس از برقراری اولیه راه‌ها، ترمیم و مرمت پل دو دهانه راه روستایی گلشن و سپس آسفالت راه‌های روستایی بوژان و دیزباد بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیشابور ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم و تخصیص آن از طریق استان اجرای کامل ترمیم و مرمت آسیب‌های ناشی از سیل‌های اخیر با همت راهداران پرتلاش نیشابور، شاهد برقراری تردد ایمن وکم حادثه در طول راه‌های مواصلاتی شهرستان نیشابور باشیم.

انتهای پیام//ج.ر
ترمیم و مرمت آسیب‌های ناشی از سیل در نیشابور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد

ایسنا/مازندران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت، ریزش سنگ‌های معلق از کوه به سمت جاده هراز درروز سه شنبه ۷ فروردین خوشبختانه تلفات جانی و مصدومیت برای مسافران عبوری نداشته است.

کوروش روشن افزود: ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روزگذشته دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر ۸۵ جاده هراز حدفاصل تونل تکاور و محدوده زیارباغ منجر شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، بلافاصله شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده جمع‌آوری شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز لاریجان ادامه داد: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن، درعین حال از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.

ترافیک پرحجم درمسیرتهران

وی، تردد خودروها درجاده هراز را تا ظهر سه شنبه ۷ فروردین پرحجم اعلام کرد و به ایسنا گفت، حجم بیشتر ترافیک خودرویی در مسیر آمل به تهران است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز از رانندگان و مسافران نوروزی که از جاده هراز تردد می‌کنند، درخواست کرد، از شتابزدگی در رانندگی و سرعت زیاد خودرویی و با عوامل راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز در صورت اعلام هشدارها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • تمام محورهای استان مرکزی باز است