Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به پیام توییتری دونالد ترامپ، ادعای تهدید آمیز وی را با اشاره به واقعیت‌های تاریخی بی‌اثر خواند و به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشت: دونالد ترامپ به تحریک تیم بی، امید دارد به چیزی دست یابد که اسکندر، چنگیز و دیگر متجاوزین در آن ناکام بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانیان هزاران سال سربلند ایستاده‌اند و متجاوزین همه رفته‌اند. تروریسم اقتصادی و رجزخوانی‌ها برای نسل‌کشی، ایران را پایان نخواهد داد.

وی همچنین گفت: هرگز یک ایرانی را تهدید نکن. احترام را آزمایش کن، جواب خواهد داد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در ادامه جنگ روانی علیه ایران شب گذشته در پیامی توییتری نوشت: «اگر ایران می‌خواهد بجنگد، این به طور رسمی پایانش خواهد بود. هرگز آمریکا را دوباره تهدید نکنید».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا ايران دونالد ترامپ محمدجواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره

شماری از رسانه‌های آمریکایی خواستار موافقت علنی جو بایدن و دونالد ترامپ برای برگزاری مناظره‌های انتخاباتی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شماری از رسانه های آمریکایی در بیانیه ای خواستار موافقت علنی جو بایدن رئیس جمهور فعلی و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق برای برگزاری مناظره‌هایی در آستانه انتخابات ماه نوامبر شدند.

در این بیانیه آمده است: مناظره های عمومی انتخاباتی، سنتی دیرینه در تاریخ دموکراسی آمریکاست و نقشی حیاتی در هر انتخابات ریاست جمهوری طی 50 سال گذشته داشته است. در هر کدام از این انتخابات‌ها، ده‌ها میلیون نفر برای تماشای مناظره های انتخاباتی نامزدها، و رقابت ایده ها برای آرای شهروندان آمریکایی در کنار هم قرار گرفتند.

این رسانه های خبری تاکید کردند کمیسیون غیرحزبی برای مناظره های انتخابات ریاست جمهوری که این مناظره ها را از سال 1988 پشتیبانی می کند، اخیرا تاریخ، ساعت و معیار پذیرش مناظره های انتخابات 2024 را اعلام کرده و از نامزدهای انتخاباتی خواسته تا درباره حضور خود در این مناظره ها تصمیم گیری کنند.

براساس بیانیه مشترک این خبرگزاری ها، گرچه برای دعوت هر یک از نامزدهای انتخاباتی به این مناظره ها بسیار زود است اما برای نامزدهایی که انتظار می رود معیارهای پذیرش مناظره ها را قبول کرده تا حمایت آشکار خود را از مناظره های برنامه ریزی شده کمیسیون برای پاییز امسال را بیان کنند، چندان زود نیست.

علاوه بر این در این بیانیه گفته شده اگر تنها یک چیز وجود داشته باشد که مردم آمریکا بتوانند در این فضای دو قطبی با آن موافقت کنند این است که خطرات این انتخابات به طور استثنائی زیاد است. و در میانه این پیش زمینه، به سادگی هیچ جایگزنی برای مناظره های انتخاباتی نامزدها با یکدیگر وجود ندارد. و دیدگاه مردم آمریکا برای آینده کشور پیش از همه چیز است.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

در همین حال کمپین دونالد ترامپ اوایل هفته جاری در نامه ای به این کمیسیون از جو بایدن خواست برای برگزاری مناظره انتخاباتی با او در هر زمان و هر مکانی موافقت کند. این کمپین همچنین از کمیسیون خواست تا بازه زمانی مناظره های برنامه ریزی شده را به جلو بیاندازد.

این در حالی است که دونالد ترامپ خود در هیچ یک از مناظره های انتخاباتی درون حزبی جمهوری خواهان شرکت نکرده اما اظهار کرده نامزدهای نهایی انتخابات ملزم به برگزاری مناظره در آستانه انتخابات نهایی هستند و این اقدام برای کشور بسیار خوب است.

این خبرگزاری ها در بیانیه خود از هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواستند تا در سریعترین زمان ممکن تصمیم خود را بگیرند.   

رسانه های صادر کننده این بیانیه شامل شبکه ای بی سی، آسوشیتدپرس، سی بی اس، سی ان ان، ان پی آر، پی بی اس و نیوز نیشن هستند.   

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در یک رقابت فرضی نسبت به بایدن پیشتاز است.

درخواست ترامپ برای تعویق برگزاری دادگاه رد شدحمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • (ویدئو) نتانیاهو در جواب سه تهدید برای اسرائیل؟ ایران، ایران، ایران
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است