Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۳۶۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در زیر بخش‌های مختلف بخش کشاورزی استان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۴۰۸۸ نفر در سطح استان با دستور رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جلیلی با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور و دولت دوازدهم است، اظهارکرد: طرح‌های آماده بهره برداری در بخش کشاورزی استان همزمان با این سفر شامل اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مرمت و بازسازی انهار و لایروبی قنوات، شبکه فرعی ابیاری و زهکشی، پوشش بتنی کانال و استخر ذخیره آب کشاورزی، تکمیل سایت‌های گلخانه ای، طرح‌های مرتبط در زیر بخش‌های صنایع تبدیلی و غذایی، بهبود تولیدات دامی، بهبود تولیدات گیاهی، طرح‌های منابع طبیعی وآبخیزداری و مدیریت شیلات است.   وی اصلاح الگوی کشت، توسعه و ترویج آبیاری‌های مدرن در اراضی کشاورزی حاشیه دریاچه ارومیه با هدف صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت منابع آبی را از مهمترین برنامه‌های سازمان در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد و افزود: در این راستا بیشترین طرح‌های اماده بهره برداری در این سفر مربوط به طرح‌های مدیریت آب و خاک با تعداد ۳۲۹ طرح است.   جلیلی اضافه کرد: از طرح‌های شاخص و اثرگذاری که در دولت تدبیر و امید با مساعدت مقام معظم رهبری در استان‌های غربی کشور از محل صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار گردید، طرح احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور است.   وی بیان کرد: آذربایجان غربی با سطحی معادل ۶۱ هزارو ۵۷۰ هکتار یکی از استان‌های پیشرو در اجرای این طرح می‌باشد که اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۷ برای اجرای این طرح تصویب و مبلغ ۱۲۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته و هزینه شده است. تاکنون عملیات اجرایی ۵۶ هزار هکتار از این سطوح به اتمام رسیده و درصورت تامین آب توسط وزارت نیرو قابل بهره برداری خواهد بود.   رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه از کل مساحت طرح حدود ۶ هزارو ۲۵۹ هکتار در حال بهره برداری است، افزود: در ۵ هزارو ۵۷۰ هکتار باقیمانده عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد دردست اجراست.   وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همزبانی به وجود آمده در بین دستگاه‌های اجرایی و مردم استان بتوانیم سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را در سال رونق تولید اجرایی و عملیاتی سازیم.     انتهای ییام/م     سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جزو برنامه‌های کانون‌های مساجد است و در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مصطفی آمون ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود که امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

وی افزود: حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است و تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ و ۳۰۰ نفره در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان داده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان داشت: دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری در سال گذشته برگزار شد که موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود و زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

آمون خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد و امسال نیز رویکرد کانون‌های مساجد افزایش سرودهای تولیدی است.

کد خبر 746973

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل