Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:03:41 GMT

۵۷۰ زندانی مالی در اردبیل چشم انتظار یاری خیران هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۰۹۵

۵۷۰ زندانی مالی در اردبیل چشم انتظار یاری خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۵۷۰ زندانی مالی جرائم غیرعمد در اردبیل پشت میله‌های زندان چشم انتظار یاری خیران هستند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، کریم الله محبوبی ظهر امروز در جشن گلریزان شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: هم‌اکنون 570 زندانی مالی جرائم غیرعمد در اردبیل پشت میله‌های زندان چشم انتظار یاری خیران هستند که استفاده از ظرفیت خیران در این زمینه اولویت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آزادسازی 284 نفر از محکومان مالی با 70 میلیارد تومان کمک‌های مردمی نیز گفت: برگزاری جشن های گلریزان و ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان در استان اردبیل خوشبختانه توانسته به سطح قابل قبولی برسد ولی بدون شک با توجه به ظرفیت خیران استان باز هم جای پیشرفت دارد و این به عینه هر سال قابل مشاهده است.

41 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای ماه رمضان در اصفهان آزاد شدندجشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد خراسان شمالی به روایت تصاویرایجاد اشتغال برای زندانیان خراسان شمالی در دستور کار است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: امیدواریم رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان نیز در این زمینه با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا بتوانیم در امر آزادسازی زندانیان پیشگام بوده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و زمانی فرا برسد که هیچ زندانی به دلیل صرف مشکلات مالی پشت میله‌های زندان نباشد.

محبوبی تصریح کرد: متاسفانه یکی از موارد تاسف‌بار که ناشی از زندانی شدن افراد به خاطر مشکلات مالی افزایش روزافزون آسیب‌های اجتماعی است که این مسئله باید با دقت و حساسیت ویژه ریشه‌یابی شود تا بتوانیم در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل زندان های استان اردبیل نیز بیان کرد: سال گذشته با کمک خیران توانستیم زمینه آزادسازی 300 زندانی مالی جرائم غیرعمد را فراهم کنیم که در این زمینه نقش ستاد دیه استان شایسته تقدیر و قدردانی است که به عنوان یک نهاد مردمی در امر آزادسازی زندانیان و فرهنگ‌سازی و ترویج این امر مهم و خداپسندانه توانسته به جایگاه خوبی در استان برسد.

مراد فتحی افزود: انتظار می‌رود امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر و باشکوه تر شاهد آزادسازی زندانیان مالی باشیم و با آزادسازی زندانیان به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی ویژه و اساسی و استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران با انتقال گاز به خط لوله ایستگاه میترینگ در نقطه صفر مرزی آماده تولید برق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در این باره گفت: در پی احداث نیروگاه صبا دهلران با هدف تأمین برق ان‌جی‌ال چشمه‌خوش، خط لوله نیروگاه سیکل ترکیبی از سوی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله اندیمشک بهره‌برداری شد.

وی افزود: پس از گرفتن مجوزهای لازم، صدور پروانه ویژه، PSSR و هماهنگی‌های لازم با رعایت دستورعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، عملیات تخلیه هوا در ۲۴ فروردین‌ماه آغاز شد و پس از فشارافزایی خط لوله، با موفقیت پایان یافت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی صبا دهلران در استان ایلام، منطقه دشت عباس واقع شده است که با هدف تأمین روزانه یکصد مگاوات برق شبکه سراسری در مراحل پیش‌راه‌اندازی بوده و تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ظهیری بیان کرد: انجام عملیات راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران سبب تولید و افزایش حجم برق شبکه در سطح منطقه و راه‌اندازی واحد ان‌جی‌ال چشمه‌خوش شده است.

وی یادآور شد: این خط لوله انتقال گاز با ظرفیت یکصد هزارمتر مکعب در ساعت منشعب از خط ۲۰ اینچ انتقال گاز دهلران است.

دیگر خبرها

  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر