Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@17:42:17 GMT

برنامه Premier League Season Review 2018-19

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۱۲۸

طرفداری - برنامه Premier League Season Review 2018-19 از شبکه bt sport که به مرور لیگ برتر انگلیس در فصل 2018/19 می پردازد.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدچلسیآرسناللیورپولتاتنهامسیتیبرایتونلسترسیتیدسته‌بندی ویدیو: برنامه های تلویزیونی خارجیویدیوانگلستانمنچستریونایتدلیورپولآرسنالچلسیمنچسترسیتیسایر تیم‌های انگلستانبرچسب‌ها: chelseamanchester cityManchester Unitedarsenal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم

سی ام پانک همچنان بزرگترین وسواس ذهنی جنگجوی اسکاتلندی است

درو مک اینتایر با هر پستی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کند، گوشی از سی ام پانک نیز می‌کشد. او یک بار دیگر با پستی که عصر شنبه به اشتراک گذاشت، مهر تاییدی بر صحت این جمله کوبید.

طرفداری | قهرمان سابق سنگین وزن WWE با به اشتراک گذاری ویدیویی از خود و نشان دادن دست خود گزارش‌هایی که از مصدومیت او از ناحیه آرنج پخش شده بودند را تایید کرد. درو به عنوان بخشی از تور بریتانیا WWE در چند روز اخیر بود و بازی‌هایی را نیز مقابل جی اوسو برگزار کرد.

اینترنت حقیقت را می‌گوید، پیشتر هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم. من مصدوم هستم، اما به تلاش خود ادامه می‌دهم چرا که برخلاف سی ام پانک یک عوضی ترسوی رقت‌انگیز کوتوله نیستم.

هنوز معلوم نیست که آیا مصدومیت درو منجر به دوری او از تلویزیون WWE شود یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد