Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@15:39:45 GMT

واکنش به حواشی انتصاب مدیرعامل تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۱۷۵

سرپرست سازمان تامین اجتماعی به برخی حواشی رخ داده در فضای مجازی پیرامون انتصاب مدیرعامل این سازمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، فقط به دنبال عمل به تعهدات سازمانی خود هستم.

به گزارش «تابناک» محمدحسن زدا در گفتگو با ایسنا، در واکنش به برخی شایعات و حواشی رخ داده پیرامون انتصاب مدیرعامل بعدی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: انتصاب مدیرعامل سازمان در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بنده در حال ایفای وظایف خود هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آرامش جامعه تحت پوشش سازمان که متشکل از ۴۲ میلیون کارگر و مستمری‌بگیر و ۷۲ هزار همکار ارزشمند است بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد و بنده نیز با توجه به ضرورت حفظ آرامش در جامعه تحت پوشش، صرفا به دنبال ارتقای کیفیت خدمات سازمان و تعالی آن هستم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تامین اجتماعی محمد حسن زدا تابناک جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام نشست فوق العاده اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان