Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@11:05:56 GMT

منابع مدیریت مناسبی در سیل داشتیم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۴۰۱

منابع مدیریت مناسبی در سیل داشتیم

لرستان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در نشست خبری قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زدهی لرستان که صبح امروز در سالن کنفرانس استانداری لرستان برگزار شد گفت: حادثه‌ی سیل فروردین‌ماه بسیار عظیم بود و منابع ما بسیار اندک اما خوش‌بختانه مدیریت استان بسیار خوب بود

به‌گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ احمد مرادپور اظهار کرد: اگر پوشش خبری مناسب رسانه‌های استان نبود شدت خسارات وارده سیل به استان لرستان آن‌طور که باید دیده نمی‌شد و صدای مظلومیت لرستان به هیچ‌جایی نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ۶۰سال گذشته سابقه‌ی چنین بارندگی وجود نداشت، ابراز داشت: رسانه‌ها در بحث انتشار اخبار مربوط به سیل همراه با مسئولین و در بسیاری از موارد جلوتر از آن‌ها در محل وقوع حضور داشتند، بدون‌شک اگر دل‌سوزی همه جانبه‌ی رسانه‌ها در تمامی زمینه‌ها نبود ما در کار خود موفق نبودیم.

 وی با بیان اینکه بیان کرد: اگر پل‌های موقت تخریب نمی‌شد بدون‌شک سطح زیادی از شهر خرم‌آباد را آب می‌گرفت و مسلما خسارات مالی و جانی بیشتری داشتیم.

 معاون استاندار لرستان در ادامه‌ی سخنان خود تصریح کرد: ما در بحث سیل کاملا جهادی عمل کردیم و شرکت‌های خدمات‌رسان دولتی و نیروهای نظامی بلافاصله در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند.

انتهای‌پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی، به مناسبت روز ملی منابع انسانی ضمن بازدید از اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، رویکرد کار تیمی را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و با اشاره به زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه منابع انسانی در فرآیند استخدام و تبدیل وضعیت نیرو‌ها در سال گذشته، برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت با بهترین کیفیت ممکن را مرهون تلاش‌های کارکنان این حوزه دانست.

وی، نقش آفرینی حوزه منابع انسانی را در پیشبرد اهداف سازمان موثر دانست و افزود: با در نظر گرفتن دیدگاه مدرن منابع انسانی، افراد به عنوان مهم‌ترین دارایی سازمان در نظر گرفته می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر ضرورت جمع بندی داده‌ها و داشبورد‌های مدیریتی در حوزه منابع انسانی تاکید کرد و گفت: مدیریت در نظام سلامت باید شفاف باشد و هرچه شفافیت بیشتر باشد، گفت و گوی موثرتری بین کارمندان و مدیران سازمان ایجاد می‌شود، همچنین شفافیت باعث افزایش بهره وری، بهبود عملکرد کلی سازمان و ارتباط صادقانه می‌شود.

 رحیمی بزرگترین سرمایه نظام سلامت را منابع انسانی و بزرگترین افتخار آن را توجه ویژه به اخلاقیات عنوان کرد.وی در پایان از تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های جدید استخدامی خبر داد و گفت: گام‌های وزارت بهداشت برای گسترش عدالت در نظام سلامت مستحکم‌تر از گذشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ مزیت برتر ابر ترکیبی برای کسب و کارها
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی استان کرمانشاه
  • تعامل مستمر جهاد دانشگاهی و مدیریت شهری در کاهش معضلات شهری اثربخش است
  • کشاورزان مدیریت منابع آبی را جدی بگیرند
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • مدیریت رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • نصب ۸۸ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در خراسان‌جنوبی
  • استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود
  • ضرورت بازنگری حکمرانی منابع انسانی در کشور