Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی لوکس از خانه لوکس، خودرو لوکس، لوازم لوکس، تفریحات لوکس و ... تشکیل‌ شده و مهم‌تر از همه از افرادی که توانسته‌اند با مهارت خود تمامی موارد فوق را کنار یکدیگر جمع کرده تا هر روز زندگی با کیفیت‌تری را تجربه کنند. این افراد به‌خوبی می‌دانند که چگونه باید از زمانشان به بهترین نحو استفاده کرده و نه تنها به کارهایی اقدام کنند که در آن‌ها تخصص داشته و یا به عبارت بهتر بتوانند از آن کسب درآمد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام همراه مکانیک، فروش خودرو نیز یک قسمت یا یک مرحله از زندگی افراد حرفه‌ای است که هر کدام از آن‌ها ممکن است چندین بار با آن مواجه شوند؛ اما این افراد چه روشی را برای فروش خودرو لوکس استفاده می‌کنند؟ آیا به‌تنهایی و با آگهی کردن خودرو اقدام به فروش خودرو لوکس می‌کنند؟ یا از نمایشگاه‌های خودرو برای این کار استفاده می‌کنند؟ آیا روش حرفه‌ای‌تری برای فروش بی‌دغدغه خودرو لوکس وجود دارد؟

دغدغه‌های فروش خودرو لوکس

اگرچه فروش خودروهای عرف موجود در بازار به نسبت ساده است، اما فروش خودرو لوکس پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. از مختصات فنی و آپشن خودروهای لوکس که بگذریم؛ به دلیل قیمت بسیار بالای فروش خوروهای لوکس، بسیاری از افراد توانایی خرید آن‌ها را ندارند و بنابراین بازار هدف و یا مشتریان خودروهای لوکس محدود بوده که پیدا کردن و متقاعد کردن آن‌ها کار هر کسی نیست.

مشتریان محدود و زمان‌بر بودن فرآیند فروش خودروهای لوکس باعث شده، مالکان این خودروها به دلیل کمبود وقت، اغلب از خدمات نمایشگاه‌های خودرو استفاده کنند؛ اما در شرایط فعلی استفاده از نمایشگاه خودرو برای فروش خودرو لوکس معقول و منطقی نیست؛ زیرا در این روش، خودرو زمان زیادی را تا پیدا شدن مشتری مناسب در نمایشگاه می‌ماند که با توجه به نوسانات بی‌سابقه قیمت خودروها، خصوصاً خودروهای وارداتی، ممکن است به قیمت از دست رفتن سرمایه مالک تمام شود تا جایی که حتی قادر به خرید خودرو قبلی نیز نباشد.

اما در شرایط فعلی بهترین و سریع‌ترین راه برای فروش خودروهای لوکس، استفاده از خدمات شرکت‌های تخصصی فروش خودرو است که با سرعت عمل بالا و استفاده از مشاوران و کارشناسان با تجربه در کمترین زمان اقدام به فروش خودرو لوکس و معرفی خودروهای جایگزین می‌کنند.

کمک به معامله بی‌دغدغه ۱۵۰۰۰ خودرو لوکس با همراه مکانیک

در حال حاضر اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودرو که به‌صورت تخصصی در زمینه فروش خودرو لوکس فعالیت می‌کند و به معامله بیش از ۱۵۰۰۰ خودرو لوکس کمک کرده، شرکت همراه مکانیک است. با سپردن فروش خودرو به همراه مکانیک تمامی مراحل فروش خودرو از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان همراه مکانیک انجام می‌شود.

همچنین در طرح کلید به کلید همراه مکانیک با کمک تیم مشاوران و کارشناسان فروش همراه مکانیک، قادر خواهید بود فرایند خریدوفروش خودرو لوکس را به‌صورت همزمان انجام داده و بلافاصله پس از فروش خودرو لوکس، خودرو مدنظرتان را خریداری کنید.

از مزایای استفاده از این طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- فروش خودرو به قیمت روز بازار

- عدم مواجه با دلالان و فروش خودرو به مصرف‌کننده نهایی

- خریدوفروش خودرو لوکس به‌صورت همزمان بدون اتلاف وقت و با سرعت‌بالا

- کاهش ریسک نوسانات قیمت خودرو

- فروش آسان خودرو بدون پاسخگویی به حتی یک تماس

- خرید مطمئن خودرو کارشناسی شده

برای استفاده از خدمات «طرح کلید به کلید همراه مکانیک» کافیست:

- به سایت همراه مکانیک به نشانی /‌hamrah-mechanic.com/car-sell وارد شوید.

- فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید

- کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند و از خودرو بازدید می‌کنند.

- خودرو کارشناسی فنی و بدنه شده و قیمت‌گذاری می‌شود.

- آگهی فروش خودرو در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود.

- کارشناسان فروش حرفه‌ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.

- همزمان کارشناسان فروش همراه مکانیک به شما برای انتخاب خودرو جدید مشاوره می‌دهند و بر اساس نظر و حدود بودجه شما، خودروی مطلوب و کارشناسی شده را به شما معرفی می‌کند.

- مشاوران همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره و گزارش می‌دهند.

بنابراین اگر برای دوری از نوسانات قیمت بازار خودرو، قصد خریدوفروش خودرو لوکس به‌صورت همزمان بدون هدر رفت زمان را دارید پیشنهاد می‌کنیم از طرح «کلید به کلید همراه مکانیک» استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید و فروش خودرو فروش خودرو لوکس همراه مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید

به گزاش پارس نیوز ، گروه شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش فروش سایپا برای اردیبهشت ۱۴۰۳ درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.​

 

گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش‌ فروش سایپا برای اردیبهشت 1403 درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

 

   

متقاضیان خرید کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا با اولویت زمستان 1402 و بهار 1403 می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از مشتریان، در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 1403 پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.

براساس اعلام سایپا، زمان تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه خواهد بود. ارائه طرح تبدیل از سوی سایپا برای چندمین‌بار متوالی، نشان می‌دهد که این شرکت برای تولید خودروهای عرضه‌شده به مشتریان با مشکلات جدی مواجه است. سایپا پس از اجرای مرحله دوم سامانه یکپارچه، روند نامطلوبی در ارائه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان داشته است.

اگر قیمت محصولات سایپا در بازار را مورد بررسی قرار دهید، متوجه روندی عجیب در مورد نرخ خودروهای این شرکت خواهید شد. قیمت برخی خودروها همچون شاهین که روند تولید و عرضه آن‌ها با مشکل مواجه شده است، اختلاف قابل‌توجهی با نرخ بازار آزاد دارد. در سوی دیگر، خودروهایی همچون محصولات خانواده کوییک به‌دلیل عرضه انبوه، سودآوری چندانی برای ثبت‌نام‌کنندگان ندارند. ازاین‌رو، خرید کوییک انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان واقعی محسوب می‌شود.

منبع:فردانیوز

دیگر خبرها

  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها