Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:41:38 GMT

2 طرح روشنایی در بهاباد به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۶۵۲

2 طرح روشنایی در بهاباد به بهره برداری رسید

یزد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در سفر به بهاباد از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید و با بهره برداری از پروژه روشنایی بلوار جلیلیان و پاسگاه محیط بانی شهید قنبری زاده در جریان سایر فعالیت های زیرساختی منطقه قرار گرفت.

به گزارش عصر روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محسن صادقیان در جریان بازدید از پروژه 12 کیلومتری باند دوم بافق- بهاباد، از بهره برداری این پروژه تا یک ماه آینده خبر داد و در شورای اداری بهاباد نیز بر پرداخت بدهی دستگاه های دولتی به شهرداری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بیان کرد: امید است با تکمیل برق ساختمان مرکز سلامت بهاباد و بهره برداری از این پروژه تا هفته دولت، زمینه ارائه خدمات موثر به مردم فراهم شود.
این مسئول به تسریع در اجرای عملیات موزه بهاباد و تلاش برای بهره برداری تا هفته دولت اشاره و گفت:زمین چمن ورزشگاه امام علی (ع) بهاباد نیز در سال جاری به اتمام می رسد و در برنامه ریزی دو ساله عملیات اجرایی این ورزشگاه تکمیل خواهد شد.
مرکز شهرستان 40 هزار نفری بهاباد در 180 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معاون استاندار بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری

داراب بیرنوندی گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی، مخزن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان احداث و آماده بهره برداری است. 

 بیرنوندی، میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد. 

وی اظهار داشت: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

بیرنوندی ادامه داد:در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه‌های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود