Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:13:26 GMT

حمله به یک پاسگاه در دوغ آباد/ ۳ پلیس کشته شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۶۹۹

حمله به یک پاسگاه در دوغ آباد/ ۳ پلیس کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد: در پی حمله افراد مسلح به یک پاسگاه پلیس در منطقه دوغ آباد شهر کابل، ۳ پلیس کشته و ۳ پلیس دیگر نیز زخمی شدند.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان در ادامه گفت: در پی این حمله و وقوع درگیری ۲ نفر از مهاجمان کشته و ۲ نفر دیگر از آنان نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان که مسؤلیت این حمله را برعهده گرفت و در این خصوص نیز مدعی شد که در پی این حمله ۸ پلیس افغان کشته شدند.

کد خبر 4621950

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان شهر کابل پلیس طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه خبری «جیو تی وی»، در این حمله که در منطقه «بشام» از نواحی شمالی پاکستان رخ داده یک عامل انتحاری خود را در نزدیکی یک خودروی حامل اتباع چینی منفجر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


گفته می‌شود چند نفر دیگر از سرنشینان این خودرو که از اسلام آباد راهی منطقه «کوهستان» بوده بر اثر انفجار به شدت زخمی شده و احتمال افزایش تلفات وجود دارد.
منابع پلیس با بیان اینکه انفجار انتحاری ساعت ۱۳ به وقت محلی رخ داده افزودند: تحقیقات پلیس در خصوص این حمله به صورت گسترده آغاز شده و گزارشات اولی حاکی است عامل انتحاری سوار بر خودرو اقدام به این حمله کرده است.
اگرچه هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است، اما پیشتر حملاتی از این قبیل به اتباع چینی در مناطق مختلف پاکستان توسط گروه‌های ممنوعه و تجزیه طلب بلوچ انجام شده است.
این حملات در گذشته باعث اختلافات جزئی میان پاکستان و چین نیز شده بگونه‌ای که پکن بار‌ها از پاکستان خواسته تا امنیت اتباع چینی فعال در بخش‌های تجاری و صنعتی این کشور را تضمین کند.
این حمله درحالی رخ داده که صبح امروز نیز حمله تروریست‌های تجزیه طلب بلوچ پاکستان به دومین پایگاه نیروی دریایی این کشور در ایالت بلوچستان با هشیاری نیرو‌های امنیتی و هلاکت ۴ تروریست خنثی شد.

دیگر خبرها

  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • کشته شدن ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان
  • ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان کشته شدند
  • ایران میزبان خوبی برای مهاجرین