Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: ۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع از اول خرداد تا چهارم خرداد در سراسر استان ضمن تاکید بر گرامیداشت نام و یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد به عنوان بزرگترین و وسیع‌ترین عملیات دفاع مقدس، نشان از ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل ظلم جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان غربی اظهار کرد: در سالروز آزادی خرمشهر از خانواده‌های ۴۳ شهید عملیات بیت‌المقدس تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ویژه در منطقه نوشین شهر ارومیه که محل تحصیل شهید حمید باکری بوده و همچنین برگزاری مراسم‌های روز مقاومت در ۱۱ محل و مسجد ارومیه از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

وی یادآور شد: آزاد سازی خرمشهر روند جنگ را تغییر داد و باعث شد وحدت نیروهای مسلح کشور ملموس و روحیه ملی تقویت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی با تبریک سالروز تاسیس رادیو به خانواده بزرگ رادیو چی چست و مخاطبان گرانقدر و صمیمی آن و همچنین تلاشگران رسانه رادیو و شبکه استانی گفت: از تلاش تمامی همکاران هنرمند خود در معاونت صدا که برای ارتقای کیفی و محتوایی رادیو بویژه در دوره تحولی با شعار هویت محوری و عدالت گستری در جبهه فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف رسانه ملی در تلاشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

   ناصر حجازی فر در ادامه سخنان خود بعد ار شنیدن صحبت های حاضران در جلسه توضیحاتی در خصوص رفع دغدغه‌های همکاران ارائه نمود و خاطرنشان کرد: سعی ما در بحث ساماندهی نیروها رعایت عدالت و اولویت بندی در این زمینه است و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم. وی امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را یکی از مهمترین رویکردهای رادیو برشمرد و افزود: همکاران رادیوانسانهای فداکار و باانگیزه ای هستند که با عمق وجود تلاش می‌کنند تا لحظات خوبی را برای مخاطبان رادیو رقم بزنند .

در ابتدای این جلسه معاون صدا گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه صدا ارائه نمود و سپس همکاران حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاهها ی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از تلاش کارکنان ، هنرمندان و پیشکسوتان رادیو چی چست تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود