Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم مأموریت گرایی مراکز پژوهشی در راستای تولید محصولات و ملزومات حوزه سلامت تأکید کرد.به گزارش بلاغ، به نقل از دانشگاه آزاد، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم مأموریت گرایی مراکز پژوهشی در جهت تولید محصولات و ملزومات حوزه سلامت تأکید کرد.

محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر هدفمندی و تمرکز فعالیت در راستای تولید محصولات حوزه سلامت در راستای ایجاد ارتباط بین صنعت با دانشگاه و مسأله محوری تحقیقات تأکید و گفت: به مراکز پژوهشی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای سال جاری مأموریت داده شده تا در زمینه­ فعالیت تخصصی خود از جمله خدمات سلامت، دارو و گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی از طریق دریافت سفارش از پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و سایر متخصصان این حوزه، تجهیزات و خدمات مورد نیاز آنها را به عنوان اولویت‌­های تحقیقاتی مد نظر قرار داده و نسبت به تولید آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر مأموریت گرایی مراکز پژوهشی در راستای تولید محصولات و ملزومات حوزه سلامت کشور را یکی از سیاست‌های معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای امسال عنوان کرد.

وی مراکز پژوهشی را امکانی برای ارتباط رشته های پزشکی و غیر پزشکی (بین رشته ای) در راستای تولید محصولات فناور و کارآمد دانست و افزود: در این راستا، جلساتی تخصصی با مسئولان مراکز فوق در حوزه پژوهش علوم پزشکی در حال برگزاری است تا از طریق ایجاد ارتباط بیشتر مابین مراکز دارای موضوع فعالیت مشابه، مأموریت­ های جدیدی در راستای تأمین نیاز کشور در حوزه سلامت و ملزومات حوزه پزشکی برای آنان تعریف و اجرایی شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه‌ی هم افزایی متولیان دانشگاه علوم پزشکی با عوامل تولید برنامه‌های سلامت محور صداوسیمای استان با بیان این مطلب گفت: صداوسیمای استان، حامی دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش‌هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود، آگاهی مردم را افزایش می‌دهد.

جعفرزاده معاون سیمای، صداوسیمای استان هم با بیان اینکه در سال جاری یکی از ستون‌های شبکه سلامت هستیم گفت: این موضوع، سبب اعتماد و حضور شبکه‌ی استانی در شبکه یک سیما هم شده است.

برخی از تهیه کنندگان صداوسیما هم در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور