Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@01:49:45 GMT

تجاوز یک آمریکایی به مومیایی 2500 ساله!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۹۸۱

تجاوز یک آمریکایی به مومیایی 2500 ساله!

جیمز که یک نگهبان نمونه بود، پس از مدتی به کمک دوربین های مدار بسته موزه مشخص شد که او مخفیانه با مومیایی 2500 ساله مصر رابطه جنسی برقرار می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبر تجاوز نگهبان 44 ساله موزه علوم طبیعی واشنگتن جیمز مونرو که سال گذشته در رسانه های جهان گزارش شده بود، بار دیگر مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد آور می شویم که جیمز که یک نگهبان نمونه بود، پس از پایان رابطه عاطفی با همسرش رفتارهای عجیبی از خود نشان می داد و پس از مدتی به کمک دوربین های مدار بسته موزه مشخص شد که او مخفیانه با مومیایی 2500 ساله مصر رابطه جنسی برقرار می کند. مسئولان موزه مدتها بود که علت جراحات وارده به مومیایی در قسمت زیر شکم را درک نمی کرند.

یکی از کاربران توییتر در همین خصوص نوشت:

نگهبان موزه ای در آمریکا پس از تجاوز به یک مومیایی ۲۵۰۰ساله بازداشت شده. الان باز یه سری حامیان سند 2030 میان میگن:"نه شما باید به تعریف تجاوز در آمریکا دقت کنید!" - اصلا شما بگو لمس نامتعارف کرد! اصلا بگو استفاده از الفاظ تحریک آمیز کرد! مومیاییه ها...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مومیایی تجاوز تجاوز جنسی سند 2030

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر