Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - 124 کيلومتر پروژه بزرگراهي استان خراسان جنوبي به طور همزمان با حضور معاون وزير راه و شهرسازي افتتاح و عمليات اجرايي 60 کيلومتر پروژه بزرگراهي ديگر آغاز شد.

به گزارش ايرنا آيين بهره برداري همزمان از اين طرح هاي زيربنايي عصر دوشنبه با حضور خيرالله خادمي مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور، معاون استاندار خراسان جنوبي و نماينده مردم طبس، فردوس، بشرويه و سرايان در مجلس شوراي اسلامي و با افتتاح قطعه 2 احداث باند دوم بزرگراه ديهوک - خوشاب در شهرستان طبس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


124 کيلومتر بزرگراه با اعتبار 2 هزار و 500 ميليارد ريال امروز (دوشنبه) همزمان با سفر وزير راه و شهرسازي در خراسان جنوبي افتتاح و 133 کيلومتر راه و راه آهن با اعتبار موردنياز 2 هزار و 900 ميليارد ريال کلنگ زني شد.
در اين آيين باند دوم طبس - يزد به طول 6 کيلومتر و اعتبار 100 ميليارد ريال، باند دوم ديهوک - راور به طول 32 کيلومتر با اعتبار 600 ميليارد ريال، باند دوم بيرجند - زاهدان به طول 17 کيلومتر با اعتبار 340 ميليارد ريال، باند دوم بيرجند - قاين به طول 25 کيلومتر و فردوس - ديهوک به طول 16 کيلومتر مجموع مبلغ يک هزار ميليارد ريال و محور فردوس - سرايان - آفريز و سه راهي رم 12 کيلومتر با اعتبار 240 ميليارد ريال و جاده بيرجند - ميل 73 به طول 16 کيلومتر و با اعتبار 300 ميليارد ريال به طور رسمي افتتاح شد.
همچنين عمليات اجرايي 60 کيلومتر از پروژه هاي بزرگراهي خراسان جنوبي در ديهوک به طور همزمان کلنگ زني شد.
باند دوم طبس - يزد به طول 25 کيلومتر با اعتبار اوليه 590 ميليارد ريال، باند دوم ديهوک به فردوس به طول 18 کيلومتر و با اعتبار اوليه 700 ميليارد ريال، باند دوم شوسف - نهبندان با اعتبار اوليه 600 ميليارد ريال به طول 17 کيلومتر و اتصال راه آهن فردوس به مشهد با مبلغ قرارداد اوليه يک هزار ميليارد ريال به طول 73 کيلومتر از جمله پروژه هايي بود که امروز با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور در ديهوک خراسان جنوبي کلنگ زني شد.
وزير راه و شهرسازي ظهر امروز (دوشنبه) براي افتتاح و کلنگ زني 20 طرح با اعتبار 670 ميليارد تومان وارد خراسان جنوبي شد.
محمد اسلامي در اين سفر يک روزه در بيرجند مرکز استان است و معاونان وي به شهرستان هاي نهبندان، طبس، فردوس و درميان سفر کردند.
3215*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسن سپاهی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوز‌های قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و ۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده اند.

سپاهی افزود: برای خرید لاستیک، تأمین روغن، سوخت و سایر اقلام مصرفی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای است که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی