Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان، ذاکران و خادمان حسینی (ع) همزمان با آغاز عزاداری‌های ماه محرم در شهریور ماه و با حضور ۶۰۰ نفر از ذاکران، پیرغلامان و مداحان حسینی از سراسر کشور و جهان اسلام در یزد برگزار می‌شود.

استاندار یزد در مراسم امضای تفاهم نامه برگزاری هفدهمین اجلاس تجلیل از پیر غلامان حسینی در یزد گفت: این اجلاس ظرفیتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی استان به جهانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طالبی به برگزاری صد‌ها برنامه فرهنگی و مذهبی مختلف با محوریت مردم در استان اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت بالای این اجلاس برای معرفی فرهنگ والای مردم در طول قرون به جهانیان بهره گرفت.

طالبی با اشاره به هم افزایی و تعامل خوب مردم و مسئولان استان در برگزاری مراسم مختلف عزاداری ابا عبدالحسین اظهار امیدواری کرد بتوانیم نام یزد را در کنار عنوان حسینیه ایران در جمع عاشقان خدمت به حضرت ابا عبدالحسین در این اجلاس پرآوازه کنیم.
رییس مرکز بسیج رسانه ملی و رییس برگزاری هفدمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان، ذاکران و خادمان حسینی ع هم در این نشست گفت: برگزاری این اجلاس علاوه بر اینکه باعث می‌شود آیین‌هایی که در طول ۱۴۰۰ سال گذشته احیاء گر اسلام ناب محمدی بوده اند زنده شود، یکپارچگی و وحدت امت اسلامی را در سایه سار نام اباعبدالله به دنبال دارد.

رحمتی افزود برگزاری این اجلاس همچنین با عث می‌شود فرهنگ غنی حسینی که در برگیرنده شور و شعور و حماسه این مردم در بر پایی مجالس عزای حسین است، هم به مردم کشور و هم به جهانیان بازشناخته شود.

وی با اشاره به فرهنگ غنی معنوی استان یزد در بحث برپایی مجالس عزای شهادت امام حسین (ع) افزود: این اجلاس می‌تواند در معرفی ظرفیت بزرگ گردشگری معنوی به ویژه گردشگری مذهبی این استان به جهانیان موثر باشد.

انتهای پیام/ا

هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی شهریورماه در یزد برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی عزاداری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفدهمین روز از زندگی با آیه‌ها

دریافت 187 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین روز از زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ماه مبارک رمضان، می‌خواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را با هم بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آنها زندگی کنیم.

هر روز ماه مبارک رمضان با ما همراه باشید با قرائت یک آیه از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان استان چهارمحال و بختیاری همراه با تدبر در آن آیه

قاری نوجوان هم استانی روز هفدهم، محمد اسماعیلی و تدبر: حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق خطیب می‌باشد.

برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها عدد "۵" را به سامانه پیامک ٣٠٠٠١٩٢۶ ارسال فرمائید.

کد خبر 6064449

دیگر خبرها

  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • هفدهمین روز از زندگی با آیه‌ها
  • هفدهمین روز از مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهرکرد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بافق
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه