Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارائه ویزیت و خدمات رایگان پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران در قالب ویژه برنامه «یاوران حیدر» از ابتدای ماه مبارک رمضان با عنوان برنامه 30 شب 30 مسجد در در مناطق کم برخوردار و محروم استان در حال برگزاری است. به گزارش بلاغ،، ویژه برنامه «یاوران حیدر» ارائه ویزیت و خدمات رایگان پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران در مناطق کم‌برخوردار و محروم در راستای برنامه «30 شب 30 مسجد» اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در روستای آبمال ساری برگزار شد.

*ویزیت رایگان 10 هزار نفر در شب‌های رمضان 

احمد لزگی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با فارس، از ویزیت رایگان 10 هزار نفر تاکنون در قالب طرح «30 شب 30 مسجد» خبر داد و افزود: دارو هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در مناطق کم برخوردار و محروم به همراه پزشکان متخصص مختلفی اعم از پزشک متخصص داخلی، قلب، اطفال، زنان و زایمان و پرستاران به مردم سراسر استان خدمات‌رسانی می‌کند.

*حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم مازندران

 لزگی در پایان سخنان خود یادآور شد: با توجه به اینکه شهید شاخص سال 98 بسیج جامعه پزشکی شهید دکتر محمدعلی رهنمون اعلام شد، تصمیم گرفتیم این طرح را در سطح استان گسترش بدهیم و در حال حاضر پزشکان متخصص مختلفی به‌صورت رایگان و ایثارگرانه در خدمت مردم هستند.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان