Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای از آغاز توزیع بنزین یورو ۴ در همه جایگاه‌های عرضه سوخت سه شهر مهم آبادان، خرمشهر و شادگان خبرداد. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند، همسو با اهداف، برنامه‌ها و رسالت‌های زیست‌محیطی صنعت نفت و تدوام برنامه گسترش شهر‌های زیر پوشش توزیع سوخت یورو در کشور از سال ۹۷، عملیات توزیع بنزین با کیفیت یورو ۴ در جایگاه‌های عرضه سوخت شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از روز یکشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است با توجه به تولید پایدار بنزین با کیفیت یورو ۴ در پالایشگاه آبادان، توزیع این فرآورده پاک که در این سه شهر آغاز شده و مازاد آن نیز به انبار نفت اهواز ارسال می‌شود، به‌تدریج در همه جایگاه‌های عرضه سوخت سطح استان خوزستان توزیع خواهد شد».

به گزارش خبرگزاری میزان، روند توزیع سوخت باکیفیت و استاندارد یورو ۴ و ۵ در کلانشهر‌ها و شهر‌های مهم کشور در دولت تدبیر و امید آغاز شد و پارسال با پشتیبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تامین و توزیع شتاب گرفت که این امر نقش مهمی در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و نیز افزایش تا سه برابری تعداد روز‌های پاک ثبت‌شده در کلانشهر‌ها ایفا کرد.

سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این به مناسبت روز هوای پاک در روز ۲۹ دی‌ماه از توزیع سراسری بنزین یورو ۴ در کلانشهر‌های کشور و توزیع سراسری نفت‌گاز یورو ۴ در بیش از ۴۱۲ جایگاه عرضه سوخت کلانشهر‌ها و شهر‌ها خبر داده بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرده بود که با توجه به تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ۵ در بسیاری از پالایشگاه‌های کشور امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد توزیع بنزین و گازوئیل باکیفیت در همه کلانشهر‌ها و بسیاری از شهر‌های کشور باشیم.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همسو با برنامه‌های زیست محیطی وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هدف هدایت فرآورده‌های نفتی تولید شده در پالایشگاه‌های کشور به سمت فرآورده‌های سبک و باکیفیت، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توزیع فرآورده‌های یورو ۴ در تمامی ۳ هزار و ۶۰۰ جایگاه عرضه بنزین و ۲ هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه نفت‌گاز کشور انجام داده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنزین استاندارد یورو4 کیفیت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در دیدار مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر اظهار کر: در خصوص ساماندهی وظایف و رفع مشکلات مربوط به توزیع قانونی و نیز قاچاق سوخت در مرزهای استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر همکاری شرکت نفت و مرزبانی در حفظ منابع تحت الارضی و جلوگیری از سو استفاده قاچاقچیان از منابع نفتی کشورمان را مهم تلقی کرد و خواستار تعامل تنگاتنگ این دو نهاد مرتبط در این زمینه شد.

علیرضا برازجانی مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر نیز در ادامه، ضمن تبریک انتصاب فرمانده مرزبانی استان و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان در تأمین امنیت و انسداد نوار مرزی در شرایط بد جوی استان اظهار داشت: امنیت مثال‌زدنی کشور حاصل امنیت پایدار در مرزهاست.

کد خبر 6078645

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است