Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@09:30:11 GMT

عوارض آزاد راه‌ قزوین - زنجان الکترونیکی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۱۷۹

عوارض آزاد راه‌ قزوین - زنجان الکترونیکی می شود

پرداخت عوارض آزاد راه‌ قزوین - زنجان در گام دوم قرار است از ابتدای خرداد 98 آغاز شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پرداخت عوارض تمامی آزادراه‌های کشور که قرار است تا پایان سال، الکترونیکی شود در برخی از آزادراه‌های کشور با مشکلاتی روبروست. پیش از این پرداخت عوارضی آزادراه‌های تهران–ساوه، قزوین–زنجان، تهران–قزوین، تهران–قم چهار آزادراهی بودند که در گام نخست آن از 28 اسفندماه سال گذشته (97) مجهز به سیستم اخذ الکترونیکی، عوارض شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون به 4 طریق مختلف می توان عوارضی آزاد راهها را پرداخت کرد.  با عبور خودروها از گیت عوارضی پیامک پرداخت عوارض به شماره تلفن همراه مالک خودرو ارسال می‌شود و راننده می‌تواند از طریق اپلیکیشن‌های مذکور نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.  
برای پرداخت الکترونیکی عوارض با مراجعه به سایت www.aaniro.com اپلیکیشن‌های مرتبط با پرداخت الکترونیکی عوارض را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و از طریق آن عوارض را بپردازند.
راه سوم در مجتمع‌های خدمات بین راهی دستگاه‌های پز مخصوص برای پرداخت عوارضی وجود دارد و مالکان خودرو از این طریق هم می‌توانند نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند. 
دانلود
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عوارضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران