Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:38:41 GMT

بسکتبالیست شیرازی راهی رقابت های جام آسیا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۲۳۲

بسکتبالیست شیرازی راهی رقابت های جام آسیا می شود

شیراز-ایرنا- علی الله وردی، بسکتبالیست شیرازی به همراه تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران راهی چین، محل برگزاری رقابت های جام آسیا می شود.

رئیس هیات بسکتبال فارس، دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم ملی سه نفره مردان ایران امشب (سی ام اردیبهشت) تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون رئیسی اضافه کرد: علی الله وردی، امیر صدیقی، امیرحسین آذری، محمد اجاقی، چهار بازیکن ایران هستند که با مربیگری محمد کسایی پور به این رقابت ها اعزام می شوند.
وی افزود: ایران در این رقابت ها در مرحله انتخابی با تیم های قطر، فیلیپین، ساموا و تایلند هم گروه است.
تیم ملی ایران یکم خرداد ماه 98 در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ساموا می رود و سپس در همین روز هم با تایلند دیدار خواهد کرد.
ساموا جزیره ای است گردشگری که در اقیانوس آرام قرار دارد.
این جزیره در سال 1914میلادی عضو کشور نیوزیلند بود و در سال 1962مستقل شد و پایتخت آن نیز آپیا است.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال تيم ملي رقابت هاي آسيايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا