Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@09:57:32 GMT

اخبار مجلس/استیضاح سلطانی‌فر به صحن علنی مجلس رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۳۲۶

اخبار مجلس/استیضاح سلطانی‌فر به صحن علنی مجلس رفت

خبرگزاری فارس: سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: پس از طرح سوالات توسط نمایندگان استیضاح‌کننده و پاسخ وزیر درنهایت بنا بر این شد تا گزارش استیضاح برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه این جلسه ۴ فقره سوال از وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح شد که در دو مورد آن سیدناصر موسوی لارگانی و محمدصادق حسنی نمایندگان فلاورجان و رشت از پاسخ وزیر قانع نشدند.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: در دو مورد دیگر نیز بیت‌الله عبداللهی نماینده مردم اهر و نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به ترتیب یک ماه و دو هفته به وزیر فرصت دادند.

بررسی طرح قانون خدمت وظیفه عمومی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی طرح اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح پیشنهادی اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد این طرح در کمیته دفاعی با حضور مسؤولان دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

وی همچنین گفت: در این جلسه یکی از مشاوران کمیسیون گزارشی از اسناد دفاعی، نظامی و امنیتی آمریکا در سال ۲۰۱۹ را ارائه کرد.

 

استیضاح وزیر صمت به دلیل عملکرد ناموفق در مدیریت بازار خودرو در مجلس کلید خورد
عضو کمیسیون صنایع و معادن از تدوین طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد.

سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تدوین طرح استیضاح رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد و گفت: بحث جمع آوری امضا برای استیضاح وزرای دولت همچون، سلطانی فر، بطحایی و زنگنه این روزها در مجلس بسیار داغ است.

وی با بیان اینکه نمایندگان بیشتر با استیضاح رحمانی موافق هستند، افزود: دلیل استیضاح وزیر صمت این است که او در مدت وزارتش نتوانسته به خوبی در حوزه های مختلف از جمله مدیریت بازار خوردو عمل کند چراکه این امر مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

نمایندگان از پاسخ غلامی درباره بودجه برخی دانشگاه‌ها قانع نشدند
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

حجت الاسلام‌ علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره بهنشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه وزیر علوم و تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سئوال نمایندگان در جلسه حضور یافت.

وی با بیان اینکه نمایندگان سئوالی درباره بودجه وزارت علوم مطرح کردند که غلامی توضیحاتی در اینباره ارائه کرد، افزود: توضیحاتی که وزیر علوم در اینباره ارائه کرد نمایندگان را قانع نکرد.

نماینده مردم محلات در مجلس اضافه کرد:همچنین در این جلسه وضعیت غذا و خوابگاه دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت و تاکید کمیسیون آموزش این بود که صندوق رفاه باید به این مبحث عنایت داشته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد:عده‌ای به دنبال به هم ریختن وضعیت دانشگاه‌ها هستند و نباید بهانه‌ای به دست این افراد مغرض داد تا به بهانه عدم کیفیت غذا در دانشگاه‌ها اغتشاش برپا کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مجلس نمایندگان مجلس استیضاح وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین

در نخستین جلسه شورای شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ دو لایحه شهرداری قزوین مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ بعدازظهر امروز -سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه- به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار و با هدف بحث و بررسی پیرامون لوایح و نامه‌های واصله و مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در این جلسه دو لایحه شهرداری به همراه تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون تقاضای جابه‌جایی درختان و بستر فضای سبز واقع در محدوده اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس و عطف به مصوبه کمیسیون ماده ۷ پس از بررسی مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه نخستین جلسه پارلمان شهری قزوین در سال نو لایحه توافق شهرداری مبنی بر اهدای یک طبقه تراکم به طور رایگان با بخشودگی کسری پارکینگ در پلاک آقای عبداله سیاهکالی مرادی بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایمنا، همچنین در بخش دیگر این جلسه به تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیئت تطبیق شهرستان قزوین ارائه شده بود، رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است نخستین جلسه شورای شهر قزوین در نوروز ۱۴۰۳ با حضور ۷ نفر از ۹ عضو پارلمان محلی برگزار شد.

کد خبر 739397

دیگر خبرها

  • تلاش جمهوری خواهان برای استیضاح وزیر امنیت داخلی بایدن
  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین