Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:33:54 GMT

کشف 11 تن شکر احتکار شده در دماوند و قرچک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۳۸۷

کشف 11 تن شکر احتکار شده در دماوند و قرچک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران تازه تأسیس است و از ابتدای امسال تاکنون در گشت‌های مشترک تعزیرات که برای کنترل بازار و نظارت بیشتر بر وضع معیشت مردم برگزار شد، با موارد گرانفروشی و احتکار کالا‌های اساسی مواجه بودیم که برای نمونه در ۲۰ روز اخیر ۱۱ تن شکر در انبار‌های دماوند و قرچک کشف شد که بعد از طی مراحل قانونی میان مردم به قیمت مصوب توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در برخورد با گرانفروشان، ید ماقبل را هم شناسایی می‌کنیم، زیرا مبدأ اصلی گرانفروشی اگر تشخیص داده نشود برخورد با متخلفان در سطح عرضه آن طور که باید جواب نمی‌دهد.

جعفری نسب در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چقدر بر موجودی انبار‌های اطراف شهرستان ری نظارت دارید و آیا موجودی روزانه انبار‌ها اعلام می‌شود؟ گفت: در این خصوص گشت‌های مشترک تعزیرات با حضور نمایندگان دادستان تهران برگزار شده است و انبار‌های زیادی کشف و پرونده‌های قاچاق تشکیل شد و در همین مدت ۱۱ میلیارد ریال جریمه بابت قاچاق وصول شده و همه تلاش ما این است که پرونده‌های قاچاق کمتر از یکماه رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: کشف ۳ انبار احتکار شکر و خرما در تهران

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با وجود نظارت‌های تعزیرات همچنان با احتکار کالا در انبار‌های شهرستان‌های تهران مواجه هستیم و مجازات‌ها بازدارندگی ندارد؟ افزود: تعزیرات به رسالت خود عمل می‌کند و شاید جرائم بازدارنده نباشد، اما اگر میان تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت و اصناف و اتحادیه‌ها هماهنگی بیشتری باشد نتایج مطلوب تری کسب خواهد شد.

جعفری نسب درباره میزان نظارت تعزیرات بر رستوران‌های شهرستان‌های تهران نیز گفت: قطعاًَ با تخلفات بهداشتی در رستوران‌ها برخورد جدی‌تر می‌شود و جریمه‌ها نیز بیشتر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛در شهرستان دماوند، هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر کلاس سومی، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند