Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:10:21 GMT

جدیدترین گزارش باکس آفیس سینمای جهان + جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۳۸۸

جدیدترین گزارش باکس آفیس سینمای جهان + جزئیات

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «جان ویک ۳» با فروش ۵۷ میلیونی در نخستین آخر هفته اکرانش فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» را از صدر باکس آفیس آمریکا پایین آورد.

اکشن «جان ویک ۳-پ ارابلوم» با بازی کیانو ریوز با نمایش در ۳۸۵۰ سالن سینما در آمریکای شمالی موفق شد تا در ۳ روز اول اکرانش ۵۷ میلیون دلار فروش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ کافی بود تا تاج باکس آفیس از سر «انتقام‌جویان: پایان بازی» برداشته شود.

فیلم «انتقام جویان» محصول جدید مارول نیز در چهارمین هفته اکرانش ۲۹.۴ میلیون دلار فروش کرد تا فیلم دوم باکس آفیس آمریکا شود.

«پارابلوم» سومین قسمت از ادامه فیلم اکشن «جان ویک» است که نخستین بار سال ۲۰۱۴ راهی سینماها شد و ۱۴.۴ میلیون دلار در ۳ روز اول افتتاحیه‌اش فروش کرد. قسمت دوم این فیلم با عنوان «جان ویک: بخش دوم» کارش را با فروش ۳۰.۴ میلیون دلار در ۳ روز نخست اکرانش شروع کرد.

«پارابلوم» نخستین فیلم از این مجموعه با رده R است که توانسته است در رأس باکس آفیس جای بگیرد.

«جان ویک ۳» که با نقدهای مثبت منتقدان هم مواجه شده، در بازار خارج از آمریکا هم خوب ظاهر شد و با نمایش در ۶۶ منطقه ۳۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد و به این ترتیب کار خود را با یک افتتاحیه جهانی ۹۲ میلیون دلاری آغاز کرد.

در این فیلم کیانو ریوز بار دیگر در نقش یک آدمکش حرفه‌ای سابق ظاهر شده که باید از انتقام آدمکش‌ها در امان بماند. چاد استاهلسکی بدل‌کاری که کارگردانی این فیلم را انجام داده این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم درک هالستاد ساخته است.

هلی بری و لارنس فیشبورن از دیگر بازیگران این فیلم هستند. ۶۳ درصد تماشاگران فیلم را مردان تشکیل داده بودند که ۴۵ درصدشان بیش از ۲۵ ساله بودند.

«انتقام‌جویان ۴» فروش کلی خود را در آمریکای شمالی در مجموع به ۷۷۱ میلیون دلار رساند و به این ترتیب از «آواتار» که در آمریکا و کانادا ۷۶۱ میلیون دلار فروخته بود، جلو زد. اکنون پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکای شمالی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» است و «پایان بازی» دوم است.

در باکس آفیس آمریکا فیلم «کارآگاه پیکاچو» در دومین هفته نمایش خود ۲۴ میلیون دلار فروش کرد و فیلم سوم شد.

«سفر یک سگ» فیلم جدید دیگری بود که این هفته راهی پرده‌های نقره‌ای شد و با افتتاحیه ۸ میلیون دلاری از نمایش در ۳۲۰۰ سالن سینما چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

«دغل‌کاری» یا «هاستل» با بازی آن هاتاوی و ریبل ویلسون با ۶ میلیون دلار فروش در سه روز آخر هفته، فیلم پنجم باکس آفیس آمریکا شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

«جان ویک» به سلطه «انتقام‌جویان» خاتمه داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان اخبار بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۶۴ تومان رسیده است.

بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 844877 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • جدیدترین نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۷ فروردين
  • کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۶ فروردين