Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:27:39 GMT

۳۸ میلیاردتومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۴۲۲

۳۸ میلیاردتومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ضبط شد

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: ماموران انتظامی ۳۸ میلیاردتومان کالای قاچاق کشف و ضبط کردند که در مقایسه با سال پیش از آن ۱۰۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم دشتیان ظهر امروز در جلسه دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی انبارها در استان، اظهارداشت: با تکمیل فرآیند شناسایی انبارهای استان تا کنون 19هزار و 471 انبار شناسایی و ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راستی‌آزمایی و رصد اطلاعات انبارها و ثبت ورود و خروج کالا به انبارهای گلستان از دیگر مراحل این طرح است افزود: هویت‌بخشی به تجارت رسمی و جلوگیری از قاچاق از جمله اهداف این طرح است.

محموله 4 میلیارد ریالی کالای قاچاق در قم کشف شدتهران| شناسایی 18 مرکز دپوی کالای قاچاق با ارزش 13 میلیارد تومانمحموله 6 میلیاردی قاچاق پوشاک در لرستان توقیف شد

دشتیان گفت: پارسال نیروی انتظامی 38 میلیاردتومان کالای قاچاق کشف و ضبط کرد که در مقایسه با سال پیش از آن  102 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان، همچنین ارزش پرونده‌های محکومیت قاچاقچیان را 26 میلیارد تومان دانست و گفت:ارزش پرونده‌ها نیز  نشبت به سال قبل از آن 650 درصد افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: اطلس مبارزه با قاچاق کالا و مناطق آلوده در این رابطه توسط شهرها تهیه شده و هر دستگاه بنا بر فعالیت‌های انجام شده ارزیابی شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد

 سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان گفت: در اجرای طرح یک هفته ای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری (ناوگان حمل و نقل عمومی) و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی استان خودروهای مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری ادامه داد: در بازرسی از خودروها در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، یک هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، یک هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو ، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

وی یادآور شد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و تحت رسیدگی است.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دست سارق حرفه‌ای باتری خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:‌ در پی دستگیری یک سارق ماهر، ۱۵ عدد باتری خودرو کشف شد.

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو در شهرستان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی با اقدامات هوشمندانه یک سارق حرفه ای را شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

مرسلی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این سارق، ۱۵ عدد باتری خودرو و سایر لوازم ساختمانی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در بررسی محتوای دوربین های مداربسته به سرقت ۶ دقیقه ای باتری ۲ خودرو توسط این سارق حرفه ای اشاره و به شهروندان توصیه کرد: در صورت امکان خودروی خود را در پارکینگ مسکونی پارک و یا کاپوت و بست باتری را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری