Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره «ایده‌های برتر بخش کشاورزی و منابع طبیعی» عنوان رویدادی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی برای تعامل ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و منابع طبیعی فراهم می‌کند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جشنواره «ایده‌های برتر بخش کشاورزی و منابع طبیعی» توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شناسایی افراد خلاق، نوآور و فناور حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از اتفاقاتی است که این رویداد دنبال می‌کند تا با حضور این افراد شاهد تحول و ورود خلاقیت به این حوزه باشیم.

هدف از برگزاری این رویداد شناخت نیاز‌های صنعت کشاورزی است تا بستری برای معرفی ایده‌های نوآورانه و فناورانه ایجاد شود. این رویداد زمینه برای تعامل ایده پردازان و سرمایه پردازان را فراهم می‌کند تا این ایده‌ها پس از جذب سرمایه گذار وارد مرحله تجاری‌سازی شوند.

جشنواره «ایده‌های برتر بخش کشاورزی و منابع طبیعی» در محور‌هایی همچون دام و طیور، آب و خاک، شیلات و آبزیان، زراعت و باغبانی، ماشین آلات کشاورزی، مدیریت ضایعات، هوشمندسازی کشاورزی و اقتصاد و بازرگانی و گیاهان دارویی برگزار می‌شود.

با توجه به انتشار فراخوان جشنواره، افراد تا ۱۰ خرداد ماه سال جاری برای ارسال ایده‌های خود مهلت دارند. پس از داوری‌ها ۲۰ ایده برتر انتخاب می‌شوند تا در حضور صاحبان صنایع آن را ارائه دهند. در نهایت نیز ۳ ایده برتر انتخاب می‌شوند و جوایزی دریافت می‌کنند. البته با حمایت بخش‌های مختلف این سه طرح وارد مرحله تجاری‌سازی می‌شوند.

جشنواره «ایده‌های برتر بخش کشاورزی و منابع طبیعی» مرداد ماه سال جاری توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در محل این سازمان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایده های کشاورزی منابع طبیعی آموزش و ترویج کشاورزی سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه