Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون استفاده از صندلی کودک و کمربند برای تمامی سرنشینان خودرو الزامی شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) این کمیسیون، گفت: بررسی  لایحه اصلاح ماده 15 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در دستور کار امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی لایحه الزامی شدن استفاده از صندلی کودک در خودروهااستفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد

وی افزود: پس از بررسی لایحه، با تصویب اعضا کمیسیون استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان الزامی شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: همچنین با تصویب اعضا استفاده از صندلی کودک الزامی شد؛ اما عدم استفاده از آن جریمه ندارد و در صورت بروز حادثه با مالک خودرو و والدین طبق ماده 9 قانون حمایت از کودکان برخورد می‌شود.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود