Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@15:05:07 GMT

نعمت زاده نماینده تام الاختیار وزیر صمت شد +سند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۵۱۲

نعمت زاده نماینده تام الاختیار وزیر صمت شد +سند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرد.

به گزارش مشرق، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نعمت‌زاده از پنجره پرید تو!

در نامه رحمانی خطاب به نعمت زاده آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس نعمت زاده

با سلام و احترام

نظر به اهمیت تسریع اتمام پروژه ملی و حیاتی توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی و تاکید وزیر محترم نفت به رفع موانع این پروژه و شرایط خاص کشور از حیث تحریم‌های ظالمانه و نیاز کشور به اجرای کامل این مرحله از پارس جنوبی، بدین وسیله جنابعالی به سمت نماینده ویژه اینجانب با اختیارات کامل در کنسرسیوم مربوطه منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سازمان ای درو و شرکت IPMI و سایر اعضای محترم کنسرسیوم نسبت به راهبری این پروژه ملی اهتمام ورزید.

بدیهی است تمامی همکاران سازمان ای درو و اعضای کنسرسیوم و علی الخصوص شرکت IPMI با جنابعالی همکاری لازم را به عمل خواهند آورد. ضمناً گزارش پیشرفت پروژه را هر پانزده روز یکبار به اینجانب و وزیر محترم نفت ارائه فرمائید. موفقیت شما را از خداوند متعال خواهانم.

رضا رحمانی

تصویر این حکم در ادامه آمده است:

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس پارس جنوبی نعمت زاده وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

کد خبر 6087365 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد