Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:14:23 GMT

مناف هاشمی معاون شهردار تهران شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۵۲۶

مناف هاشمی معاون شهردار تهران شد؟

شهردار تهران انتصاب سید مناف هاشمی به عنوان یکی از معاونین شهرداری تهران را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی در مراسم بهره‌برداری از ١۴ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۹، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بعضی از پروژه‌هایی که امروز در منطقه ٩ به بهره‌برداری رسیدند مانند بهسازی مسیرها و ایجاد پارک‌ها در مقیاس محلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو پروژه بزرگ‌تر نیز داشتیم که شامل احداث اندیشکده دکتر قریب و مرکز نوآوری در منطقه ٩ می‌شود. در مرکز نوآوری استارتاپ‌هایی مستقر می‌شوند که با همکاری دانشگاه شریف توسعه پیدا کرده اند.

وی افزود: اعتبار این ١۴ پروژه ۴٠ میلیارد تومان است، البته ٢ پروژه اخیر اعتبار بیشتری داشتند.

بیشتر بخوانید: حناچی از شورا تذکر گرفت

حناچی در ادامه ایجاد شهر خلاق و هوشمند را یکی از اهداف شهرداری تهران دانست و گفت: رسیدن به هدفی همچون شهر هوشمند و خلاق معمولاً در محدوده دانشگاه‌ها سریع‌تر اتفاق می‌افتد و امکان پذیرتر است، ما نیز بهتر و بیشتر از پیش شرایط توسعه این امر را فراهم می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره «لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران» گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر این مأموریت به ما محول شده و کلیات آن مشخص است. قرار است تشکیلات سازمانی در شهر قدری کوچک‌تر شود. شورای شهر در ابتدا کاهش معاونت‌ها از ٩ به ۶ معاونت را خواستار شد، اما در حال حاضر قید تعداد از این موضوع برداشته شده است؛ این اتفاق باعث افزایش انسجام مدیریت شهری خواهد شد.

حناچی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز اشاره و تصریح کرد: این لایحه در صحن مجلس مطرح شد و کلیات آن نیز مورد تصویب قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره مؤسسه همشهری گفت: مؤسسه همشهری همواره زیر نظر دفتر شهردار بوده، اما شخصیت حقوقی مستقل خود را دارد.

شهردار تهران در پایان انتصاب مناف هاشمی به عنوان یکی از معاونین شهرداری را تکذیب کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز