Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت راه ارتباطی روستای گمل‌سرا در شهرستان لاهیجان استان گیلان به علت نداشتن زیرساخت استاندارد نامناسب بوده و  تردد را برای ساکنان این منطقه دشوار کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - گیلان (روستای گمل‌سرا )

 

 

بیشتر بخوانید: جاده پر دست‌انداز اخترآباد + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

وضعیت نامناسب جاده در روستای گمل‌سرا + فیلم 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های اصلی کشور نوروز ۱۴۰۳

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در مدت سفرهای نوروزی از ۱۰۰ درصد تصادفات کل کشور ۷۰ درصد در شهرها و ۳۰ درصد در جاده‌ها رخ داده است، گفت: ۵۰۶ فقره تصادف رخ داده و ۶۱۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد شیرانی با بیان اینکه از بیست و چهارم اسفند تا امروز دهم فروردین در جاده‌های سراسر کشور ۵۰۶ فقره تصادف رخ داده است گفت: در این تصادفات ۶۱۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند. همچنین ۱۳ هزار و ۲۶۷ فقره تصادف جرحی منجر به مصدوم شدن ۱۶ هزار و ۵۸۳ نفر از هموطنان‌مان شد.

وی بیشترین تصادفات اتفاق افتاده را در جاده‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان‌رضوی عنوان کرد و افزود: در این جاده‌ها با توجه به پر تصادف بودن، ایستگاه‌های سلامت پیش بینی شده و توصیه می‌کنیم افرادی که قصد سفر به این مسیرها را دارند برای استراحت در این ایستگاه‌ها استراحت کنند و از خدمات آنها بهره مند شوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در این مدت از ۱۰۰ درصد تصادفات کل کشور ۷۰ درصد در شهرها و ۳۰ درصد در جاده‌ها اتفاق افتاده است ادامه داد: به لحاظ شدت و تلفات حادثه، ۷۰ درصد کشته‌ها مربوط به جاده‌ها و ۳۰ درصد مربوط به شهرها است.

وی گفت: ۸۲ درصد علت تصادفات سرعت و سبقت ناشی از عجله، شتاب، تعجیل در رانندگی (زودتر رسیدن به مقصد)، خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه کافی به جلو که ناشی از اصرار راننده به رانندگی‌های طولانی مدت و بدون استراحت است. مسافران نوروزی و رانندگان خودروها در صورت توجه به این نکات، کاهش چشمگیر حوادث را رقم خواهند زد.

شیرانی با اشاره به اینکه جریان سفرهای نوروزی در سطح محورها هم در مسیرهای رفت و هم برگشت ادامه دارد؛ عنوان کرد: حجم تردد تا به این لحظه به ۳۹۸ میلیون در جاده‌های کشور رسیده که به صورت متوسط روزانه ۲۶ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش حجم تردد را داشته‌ایم که عمده این علت شرایط نامساعد جوی در ابتدای سال بوده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در استان مازندران بیشترین میزان تردد را داریم به گونه‌ای که خودروهای مسافران نوروزی حدود ۳۰۶ هزار دستگاه هستند؛ در گیلان ۲۳۰ هزار خودرو، در خراسان رضوی ۷۵ هزار خودرو در حال حاضر وجود دارد و از استان تهران هم ۹۵۰ هزار خودرو خارج شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم با توجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات، مسافران به مبادی خود برگردند گفت: تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور باز و تردد در حال انجام است؛ در حال حاضر در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال ترافیک سنگینی را شاهد هستیم اما در بقیه مسیرها وضعیت مناسب و روان داریم. در استان‌های جنوب شرق کشور مانند سیستان و بلوچستان و بخش‌های جنوبی کرمان هم وزش باد شدید و پدیده کاهش میدان دید را به علت غبارآلودگی وضعیت هوا شاهد هستیم که نیازاست مردم احتیاط لازم را داشته باشند.

کد خبر 740230

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های اصلی کشور نوروز ۱۴۰۳
  • وضعیت نامناسب پل تاریخی میربهاءالدین زنجان
  • گلایه اهالی روستای دارشیرخان از وضعیت نامناسب جاده + فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • آبگذاری ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان