Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مطالبات درمانی ایثارگرانی که اسناد درمانی تا پایان سال 1397 خود را تحول بیمه دی دادند، توسط این بیمه پرداخت و تسویه شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، محمد جواد غلامپور افزود: پرداخت معوقات مراکز درمانی، پزشکان و داروخانه های طرف قرارداد ایثارگران نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مشکلات و موانع ارائه خدمات به ایثارگران استان در حوزه بیمه تکمیلی نیز در دست بررسی است اظهار داشت: راهکارهای تسهیل و بهبود روند ارائه خدمات توسط بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی، پزشکان و داروخانه های طرف قرارداد به ایثارگران زیرپوشش بیمه تکمیلی مورد بحث و بازنگری قرار گرفت.
وی گفت: امیدواریم با تامین و تخصیص به موقع اعتبارات و پرداخت معوقات مراکز طرف قرارداد، شرایط ارائه خدمات درمانی به ایثارگران در شان آنها فراهم شود.
غلامپور افزود: ایثارگرانی که زیرپوشش بیمه تکمیلی این بنیاد هستند، می توانند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی، از خدمات رایگان درمانی بهره مند شوند و در صورتی که خدمات درمانی خود را از سایر مراکز دریافت کردند می توانند اسناد هزینه درمانی خود را به نمایندگان بیمه دی مستقر در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفتر شعبه مرکزی بیمه دی در استان خراسان رضوی جهت پرداخت هزینه تحویل دهند.
167 هزار نفر از جامعه بزرگ ایثارگری استان خراسان رضوی زیرپوشش بیمه تکمیلی دی قرار دارند.
بنیاد شهید خراسان رضوی 308 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان را زیر پوشش دارد.
این استان 17 هزار و 221 شهید، 43 هزار و 219 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بيمه دي پرداخت معوقات ايثارگران هزينه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات درمانی به ۹۳ هزار و ۵۷ بیمار در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۷ فروردین در بیمارستان‌های استان فارس خبر داد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ فروردین در حاشیه نشست نورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بازه زمانی مذکور، ۹۳ هزار و ۵۷ بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان مراجعه و خدمت درمانی خود را دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۸۵ عمل جراحی نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۱هزار و ۹۰۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه‌های آبرسانی استان فارس انجام شد که با معرفی ۱۸۴ مرکز متخلف به مراجع قضایی استان، تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در موازین بهداشتی و معدوم‌سازی بیش از ۵ هزار و ۹۱۳ کیلوگرم لیتر مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی همراه بود.

حسینی در ادامه از خدمت‌رسانی به ۵۷ هزار و ۶۰۴ مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت استان فارس و ویزیت توسط پزشک از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتمین روز از سال جدید خبر داد.

وی با تصریح این که از آغاز فعالیت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۲۹ اسفند تا هفتمین روز از بهار سال جاری، ۴۹۷ مورد بازدید از سطح داروخانه‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌های مواد غذایی از سوی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه انجام شد، افزود: در این بازه زمانی، درخواست‌های ۷۸۶ مراجعه کننده به میز خدمت معاونت غذا و دارو واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه پیگیری شد.

حسینی از مجموع ۸ هزار و ۶۰۹ ماموریت اورژانس از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتم فروردین سال جاری، هزار و ۳۳۰ مورد را مربوط به سوانح ترافیکی اعلام کرد و افزود: در این سوانح، یک هزار و ۶۵۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد، هزار و ۲۴۵ مصدوم بستری شده و ۴۱۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم چنین ۶۸ مورد از ماموریت‌های اورژانس در این بازه زمانی را مربوط به موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان