Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ارتباطات با بیان اینکه به‌روز نبودن روابط عمومی‌ها در استفاده از رسانه‌های نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، گفت: امروزه رسانه به تلفن‌های همراه منتقل‌شده است و باید مسئولان روابط عمومی از این ابزار استفاده بهینه کنند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ابوالفضل احمدی نیا در میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تنزل ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و نهادهای استان که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از علت‌هایی که به روابط عمومی‌ها توجهی نمی‌شود عدم شناخت دوطرفه هم از جانب دستگاه و هم رسانه نسبت به فعالیت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها افزود: نقش روابط عمومی‌ها در پیشرفت و معرفی دستگاه‌ها مؤثر است و همچنین حفظ مخاطبین از جمله اقدامات این دستگاه اجرایی است.

میزگرد تسنیم| کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ویژه روابط عمومی‌ها در قم برگزار می‌شودمیزگرد تسنیم| روابط عمومی‌های قم از کارکرد رسانه غافل هستندمیزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم به روایت تصویر

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم یکی از علل موفقیت روابط عمومی‌ها را به‌کارگیری نیروی‌های متخصص برشمرد و تصریح کرد: اگر هم مسئولان روابط عمومی‌ها خودشان افرادی متخصصی نیستند می‌توانند با همکاری نیروهای متخصص کارآمد و توانمند شوند.

احمدی نیا با بیان اینکه تخصص پرسنل یکی از موضوعات مورد تأکید در روابط عمومی‌ها باید قرار گیرد، گفت: امروز برخی که نیروهای متخصص و با علم روابط عمومی بوده در این پست‌ها مشغول فعالیت هستند و باید مابقی مسئولان روابط عمومی نیز اگر خود هم متخصص نبوده از مشاوران و همکاری رسانه‌ها برای تعامل با رسانه‌ها استفاده کنند.

کارشناس ارتباطات تصریح کرد: با ورود تکنولوژی‌های جدید و افزایش بینش مخاطبین نگاه‌ها تغییر کرده است و اگر جایگاه روابط عمومی به صورت علمی به مدیران و سپس مخاطبین شناسانده شود و جایگاه روابط عمومی باید حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌روز نبودن روابط عمومی‌ها در استفاده از رسانه‌های نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، ابراز کرد: امروزه رسانه به تلفن‌های همراه منتقل‌شده است و باید مسئولان روابط عمومی با استفاده از این ابزار در کنار اطلاع‌رسانی واسطه خوبی بین مردم و مدیر مجموعه باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم در دسترس بودن مدیران روابط عمومی را مهم دانست و گفت: مسئولان روابط عمومی به علت ماهیت خدمتی خود باید همواره آنلاین و در دسترس باشند و در راستای مشکلات مردم اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه پاسخگویی به مشترکین این شرکت اضافه کرد: در گذشته امور مشترکین مخابرات پاسخگو بودند و متأسفانه در برخی دفاتر برخوردهای مناسبی با ارباب‌رجوع نمی‌شود که در جلسات متعدد همواره بر تکریم ارباب‌رجوع تأکید می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» به کارگردانی مهدیه محمدی و تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران سی و یکمین دوره جشنواره زنان Sguardi Altrove شد.

این جشنواره از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین برابر با (۱۵ تا ۲۳ مارچ) در میلان ایتالیا با هدف تشویق به تامل در موضوعات مرتبط با زنان در زمینه‌ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خاص آن‌ها به‌ویژه از طریق ترویج فیلم‌هایی که احتمال دسترسی کمتری به آن‌ها در دنیای تجاری است، برگزار شد.

پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه برعهده سولماز اعتماد است.

نیما نادری و مهدخت مولایی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از؛ نویسنده: محمدمهدی عزیزمحمدی، مدیر تولید: پرویز کاظم‌لو، جانشین تهیه‌کننده: وحید عبدلی، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، طراح صحنه و لباس: حمید بخشی، مدیر صدابرداری: داوود ربیعی، طراح گریم: پیام ابوالحسنی، تدوین: مهدی توسلی، موسیقی: امید روشن‌بین، صداگذار: محمود لاجوردی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد کشاورز، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شیدا صبوری، منشی صحنه: ملیکا یوسفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: محمود جوانشیر، طراح پوستر: علی غیاث‌آبادی، ساخت تیزر: امید میرزایی، مدیر تدارکات: احسان جهاندیده پاشاکی، روابط عمومی: سپیده شریعت رضوی و تهیه شده در موسسه فرهنگی هنری نگاه آخر و انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر تهران.

کد خبر 6062771 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت