Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@01:19:48 GMT

آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۸۶۶

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در این مراسم گفت: احکام اعضای ستاد انتخابات استان صادر شده و ستاد انتخابات از همین امروز رسما کلید خورده و کار خود را آغاز کرده است.

منوچهر حبیبی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس در سال جاری گفت: سلامت و امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت و دغدغه نظام و دولت است و ضرورت دارد مورد توجه و همکاری همه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم از افتخارات و نشانه عزت نظام جمهوری اسلامی است و باید با همکاری حوزه های امنیتی و اجتماعی به درستی در حوزه های مختلف برگزار شود.

در ادامه این جلسه اسدالله حمزه ای به عنوان مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات و ابوالفضل مرادی به عنوان مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی معرفی شدند و از زحمات مدیران سابق این دفاتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان سینمایی سوره، روز گذشته ۲۶ فروردین طی مراسمی، حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره، امیر مهریزدان مدیر سابق مرکز مستند سوره را تودیع و محمدرضا امامقلی را با حفظ سمت، به عنوان قایم‌مقام سازمان سینمایی سوره در امور مستند و سرپرست مرکز مستند سوره معارفه کرد.

حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره در ابتدا بیان کرد: در دوره آقای مهریزدان مدیر سابق مرکز مستند سوره اراده‌ای برای فعالیت، همکاری و همچنین ساخت مستند در مراکز استان‌ها شکل گرفت که قراراست به طور جدی و به شکل نظام‌مند این اتفاق در دوره مدیریت جدید رقم بخورد. بر این اساس در نظر داریم ستاد مرکز مستند را از تهران به استان قزوین منتقل کنیم تا همه برنامه‌ها و منابع برای ساخت مستند در مراکز حوزه هنری ذیل این ستاد رقم بخورد؛ در حقیقت با تفویض ماموریت مستندسازی سازمان سینمایی سوره به حوزه هنری استان قزوین، تمام فعالیت‌های مستند مراکز حوزه هنری در مرکز مستند سوره و ستاد آن که در شهر قزوین فعال می‌شود، اتفاق می‌افتد.

وی افزود: آقای مهریزدان هم در همکاری با سازمان سینمایی سوره، دفتر تولید مستند با محوریت مضمونی پیشرفت را راه‌اندازی خواهند کرد که امیدواریم به زودی به بار بنشیند و شاهد تولیدات فاخر و موثر از ایشان به‌عنوان مستندساز باشیم.

محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری نیز در این مراسم گفت: به برادرم آقای امیر مهریزدان خداقوت می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. خوشبختانه اتفاقات خوبی در دوره مدیریت ایشان افتاد و تولیدات مناسب و باکیفیتی در زمینه مستند با نگاهی به فراتهران داشتیم. امیدواریم با تمرکز روی تولید، کارهای بهتر، جریان‌سازتر، موثرتر با مضمون‌های انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

وی افزود: همچنین باید خیر مقدمی به محمدرضا امامقلی بگوییم که بزرگواری کرد و دعوت ما را پذیرفت؛ دغدغه ایده فراتهران و وزن دادن به حوزه هنری استان‌ها از ابتدا جزو ماموریت‌های ما بود که باید کمک کنیم به صورت تفصیلی طراحی و اجرا شود.

سپس امیر مهریزدان، مدیر سابق مرکز مستند سوره عنوان کرد: ما در مرکز مستند سوره سعی کردیم بازوی هنری انقلاب اسلامی را ترسیم و تلاش کردیم از لوگوی مرکز محفاظت کنیم، به گونه‌ای که کارهای ضعیف و بی ربط تولید نشود. این مرکز ملجأ کار با مستندسازان همراه با نظام است که سرمایه گران‌بهایی محسوب می‌شوند.

در این ۲ سال مرکز مستند سوره با وجود همه سختی‌ها و مرارت‌ها جزو مراکز فعال بود و ‌توانستیم رابطه‌مان را با مستندسازان شاخص نگه داریم. انشاءالله جایگاه مرکز به قوت خود و چه بسا بیشتر باقی بماند.

محمدرضا امامقلی، قایم مقام سازمان سینمایی سوره در امور مستند و سرپرست مرکز مستند سوره نیز در سخنانی کوتاه گفت: امیدوارم با حسن نظر و اعتماد مدیران حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره به بنده که با اراده قوی بر تقویت مساله فراتهران تاکید دارند و مجدانه پیگیر آن هستند، توفیقات لازم حاصل شود.

در بخشی از حکم رییس سازمان سینمایی سوره خطاب به محمدرضا امامقلی انتظارات تحولی و رویکردهای جدید به شرح زیر اعلام شده است:

«۱. انتقال ستاد مدیریت مرکز مستند سوره از تهران به قزوین در جهت پیاده‌سازی متعالی راهبرد فراتهران در حوزه هنری

۲. فعال کردن و سامان‌دهی امر مستند در استان‌های کشور با رعایت اقتضائات و ظرفیت‌های اختصاصی و توجه به زیست‌بوم هر استان

۳. عضویت در هیئت مدیره سفیرفیلم با هدف حفظ هویت باشگاهی این موسسه در عین تثبیت روند رو به رشد تولید آثار جریان‌ساز و مؤثر

۴. توجه ویژه به تولید مستندهای جریان‌ساز و مساله‌محور

۵. احیای هویت ارزشمند و تعیین‌کننده قالب مستند با تولید آثار هنرمندانه، توجه به فرم و تعریف برنامه‌های ترویجی فاخر

۶. کاربست مرامنامه مضمونی سازمان در تالیف و تولید آثار»

کد خبر 6078774

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی فعالیت خود را آغاز کرد
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین