Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید عجیب باشد ولی یکی از مهم ترین سوالات در مورد باشگاه بایرن مونیخ بعد از قهرمانی در بوندس لیگا، این است که آیا کواچ فصل بعد هم روی نیمکت مربیگری این تیم می نشیند؟

طرفداری - بایرن مونیخ در بوندس لیگا به قهرمانی رسید و با شکست لایپزیش در فینال جام حذفی، می تواند یک دوگانه داخلی به ثبت برساند. اما شایعات زیادی در مورد نیکو کواچ مطرح شده و ادعا می شود بایرن به دنبال یک سرمربی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش AZ، از لئون گورتسکا در مورد شایعات اخراج نیکو کواچ سوال شد:

در روز جشن قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، باید با همه با احترام برخورد کرد. نباید به چنین مسائل حاشیه ای پرداخت. البته همه می دانند که اینجا جهان دیگری است. ولی واقعا درست نیست در چنین شرایطی در مورد مربی تیم حرف بزنیم.

به گزارش کیکر، از زوله هم در این مورد پرسیده شد:

شنیده ام که می گویند سرمربی تیم زیر سوال رفته است. نمی توانم چیزی در این مورد بگویم. به نظرم جواب درست را در زمین دادیم. فشار زیادی در بایرن مونیخ وجود دارد. کواچ در اولین سال حضورش در بایرن خیلی خوب کار کرد. آیا می خواهم او به کارش ادامه دهد؟ بله حتما!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد

نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو ۲۰۲۴ به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی ۲۰۲۶ منتفی شد

حالا روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشت و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، علاقه زیادی به این مربی و همچنین روبرتو دی زربی دارد. هرچند تردید‌هایی درباره گزینه دوم وجود دارد، چون او تجربه هدایت هیچ تیم بزرگی را نداشته و به همین دلیل شانس امری برای حضور در مونیخ بسیار بیشتر از او است. 

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • یونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ/ قدرت‌نمایی باوارایی‌ها در برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • گل لئون گورتسکا به اونیون برلین (اونیون برلین 0-1 بایرن مونیخ)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین