Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:56:47 GMT

فردی مسلح ، سه مامور پلیس در آمریکا را هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۰۷

فردی مسلح ، سه مامور پلیس در آمریکا را هدف قرار داد

تهران - ایرنا - بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در ایالت آلابامای آمریکا، یک مامور پلیس کشته و دو مامور دیگر به شدت زخمی شدند.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز، این سه مامور پلیس هنگامی که سرگرم ماموریت گشت زنی بودند در جنوب منطقه 'آبورون' در ایالت آلابامای امریکا هدف گلوله فردی مسلح قرار گرفتند.
'بیل هریس' رئیس اداره پزشکی قانونی در این باره گفت: فرد مسلح نیروهای پلیس را کاملا غافلگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد به خوبی نشان می دهد که فرد مسلح از سلاح سنگین استفاده کرده است.
بر اساس گزارش پلیس منطقه آبورون، فرد مسلح همچنان متواری است و پلیس برای یافتن وی ضمن اعلان وضعیت آبی، تمام ظرفیت های خود را به کار بسته است اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از وی یافت نشده است.
تنها داده های پلیس از فرد مهاجم، مردی 39 ساله است که آخرین بار با لباس رزمی مشاهده شده است.
هنوز از انگیزه فرد ضارب برای این اقدام خبری منتشر نشده است.
شب گذشته نیز مقام های پلیس محلی آمریکا اعلام کردند که دستکم هفت نفر در جریان تیراندازی در نزدیکی محوطه یک دانشگاه در ایالت ایندیانا زخمی شدند.
تیراندازی در یک میهمانی خانگی در نزدیکی دانشگاه ایالتی «بال» روی داد و حال سه تن از زخمی شدگان وخیم است.
براساس اعلام پلیس، تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه جریان دارد و درحال حاضر تهدیدی متوجه دانشگاه نیست.
آمریکا هر از گاهی صحنه تیراندازی است. یکی از این موارد، تیراندازی در لاس وگاس در سال 1396 بود که دستکم 59 کشته و بیش از 500 زخمی برجا گذاشت.
مدارس آمریکا نیز از خشونت های مسلحانه در امان نیستند. از دی ماه سال 1396 تا اوایل خرداد ماه 1397، 23 مورد تیراندازی در مدارس آمریکا روی داده و شماری کشته یا زخمی برجا گذاشته است.
یکی از شدیدترین این حملات، 18 ماه می 2018 (28 اردیبهشت ماه 1397) در دبیرستان «سانتافه» در تگزاس روی داد که براثر آن 10 نفر کشته و 10 تن زخمی شدند.
اروپام**9041**1859

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آمريكا تيراندازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه