Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:01:37 GMT

مناطق خطرآفرین ساحل آستارا مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۳۶

مناطق خطرآفرین ساحل آستارا مسدود می شود

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: برای جلوگیری از غرق شدن افراد در آب های ساحلی این شهرستان، برخی مناطق خطر آفرین مسدود و گردشگران توسط همیاران پلیس به طرح های سالمسازی هدایت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد نمازی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی نوار ساحلی در فرمانداری آستارا افزود: نواحی غلام محله شرقی، پره عابدینی و حوالی نیروی دریایی ارتش از نقاط خطرآفرین ساحل است و نیروی انتظامی با مشارکت بسیج، مانع شنای افراد در آنها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دستگاه های عضو ستاد ساماندهی نوار ساحلی از تکرار تجربه تلخ غرق شدن افراد جلوگیری و ناجیان غریق با تمرکز در طرح های سالمسازی فعالیت کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم گفت: باید ممنوعیت شنا در مناطق خطرآفرین، فرهنگ سازی شود و تابلوها و بنرهایی نصب خواهد شد.
سامان ساسانیان افزود: شهرداری لوندویل، ساحل خلج محله را به طرح سالمسازی تبدیل خواهد کرد و با استقرار ناجی غریق، از غرق شدن افراد جلوگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: 20 همیار پلیس در مناطق خطرآفرین ساحل آستارا مستقر خواهند شد و آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی در ساحل مستقر شوند.
وی گفت: 14 منطقه خطرآفرین در ساحل آستارا شناسایی شده و برای گشت در دریا به قایق و جت اسکی هنگ مرزی نیاز است و هشت نفر غرق شده در نقاط خطر آفرین در سال گذشته، اغلب از ساعت 17 تا 20 به دریا رفته بودند.
در تابستان سال گذشته ناجیان غریق آستارا 26 نفر را در طرح های سالمسازی و 20 نفر را در خارج از طرح ها از غرق شدن نجات داده بودند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و سه طرح سالمسازی در ساحل دریای خزر در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن جزو 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناطق خطرآفرين مسدودسازي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وضعیت اسفبار ساحل دریای مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی از وضعیت اسفبار ساحل متل قو مازندران در ایام نوروز خبرساز شده است. دریای خزر سالهاست مورد بی مهری قرار گرفته است، این دریاچه که راهی به آب‌های آزاد ندارد با زباله‌ها و فاضلاب‌هایی که از مسیر رودخانه‌ها به آن راه پیدا می‌کند و عدم رعایت برخی مسافران و گردشگران در استفاده از دریا صدمات فراوانی دیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستای بولان بر اثر سیلاب + تصاویر
  • (تصاویر) لذت پاکستانی‌ها از آب و هوای ساحل کلیفتون
  • تصاویر وضعیت اسفبار ساحل دریای مازندران
  • ببینید | تصاویری از وضعیت عجیب و اسفبار ساحل متل‌قو
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • فیلم/ چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • نجات یک پسر بچه شیرازی در ساحل بندر گناوه
  • جز آرزوی مرگ یکدیگر را در سر نمی‌پروریم
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد