Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:09:23 GMT

اعلام تمایل لوئیس همیلتون برای ترک فرمول یک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۴۹

اعلام تمایل لوئیس همیلتون برای ترک فرمول یک

لوئیس همیلتون، قهرمان ۵ دوره فرمول یک از تمایل خود برای تغییر رشته ورزشی خود خبر داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس و پیشتاز فصل جدید رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک گفت: بازیکنان تیم تنیس تا پایان این بازی به طور کامل خسته و انرژی آنها تخلیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه اگر این رقابت‌ها 4 ساعت به طول انجامد. دوچرخه‌سوران توردو فراسن تقریبا کشته می‌شوند. بدین‌خاطر فکر می‌کنم ما هم باید این کار را بکنیم.

قهرمان فرمول یک ادامه داد: تست دوپینگ در فرمول یک شاید 3 بار در سال یا به ندرت هم انجام شود. ما در ورزشی هستیم که به چیزی زیادی نیاز نداریم. ما دوچرخه‌سوار نیستیم که در تور با کمبود اکسیژن مواجه شویم. واقعیت را بگویم که ما در  رقابت‌های فرمول یک خسته نمی‌شویم. معتقدم تا سال 2021 باید برخی از دستیاران رانندگان فرمول یک را هنگام رقابت‌ها حذف کنیم. در این شرایط راننده از نطر فیزیکی بیشتر خسته خواهد شد. به طور کل در فرمول یک خیلی نباید قدرتمند باشید. به همین خاطر یک راننده جدید 18 ساله مشکلات چندانی ندارد.  به نظرم نباید این طور باشد. شخصا تمایل دارم تا با ترک فرمول یک رشته جدیدی را تجربه کنم.

مارکس فاتح گرندپری فرانسه شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیزیک به چه دردی می‌خورد؟

خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم ملی؛ لحظاتی از نوجوانی همه با این سوال گذشته است که زل زده‌‏ایم به تخته کلاس و از ته دل هر ناسزایی که بلد بودیم را بار فرمول‌‏های ریاضی و فیزیک کردیم و پرسیدیم این چیزها به چه درد آینده‎مان می‌‏خورد؟ این حس‏‌و‏حال برای فیزیک دبیرستان شاید خیلی بیشتر از درس‌‏های دیگر تکرار شود، خب شاید واقعا به درد هیچ کدام از ما نخورد و هیچ‏وقت هم فلان فرمول را به یاد نیاوریم ولی بیایید ببینیم اصلا علمی مثل فیزیک به چه درد دنیا می‏‌خورد؟

وقتی شما در خیابان راه می‏روید و کلی از محصولات با آخرین فناوری روز به دست و گردن و گوش‏تان آویزان است حواس‎تان نیست که دارید از چهار معادله اصلی «جیمز کلارک ماکسول» که غول دنیای فیزیک بوده است استفاده می‏‌کنید و اگر او این معادلات را پیدا نکرده بود هیچ معلوم نبود امروز ما برای ارتباطات و فناوری‏مان از چه چیزهایی استفاده می‌کردیم!

تا حالا فکر کرده‌‏اید دوربین‌‏های دیجیتال و یا حتی دوربین‌‏های گوشی همراه از کجا پیدایشان شد؟ رد پای فیزیک بیشتر از چیزی که به نظر ‏می‏‌آید در زندگی همه ما وجود دارد، از لحظه‌‏ای که از طریق اینترنت بلیط هواپیما می‌‏خریم بگیرید تا لحظه‏ای که با هواپیما و یا حتی قطار به شهری دیگر سفر می‏‌کنیم، هم اینترنت و هم پرواز در هوا در محیط امنی مثل هواپیما محصول دانش فیزیک هستند. زمانی که از خبر رفتن یک فضاپیما به سیاره‏ای دور شگفت‌‏زده می‏‌شویم باز هم فیزیک است که ساخت موشک و فضاپیماها را ممکن کرده است.

به آشپزخانه نگاهی بیندازید! ماکروویو، ماشین لباس‏شویی و یخچال چه طور کار می‌‏کنند؟ ایده ساخت هر کدام‎شان از کجا آب خورده است؟ بله این جا هم پای فیزیک در میان است تابش امواج برای گرم کردن و پختن غذا در ماکروویو، چرخه‏های انرژی گرمایی و سرمایی در یخچال و نیروی گریز از مرکز و قوانین حرکت دایره‏ای در ماشین لباس‏شویی زندگی ما را ساده‌‏تر کرده است حتی وقتی حوصله فرمول‌‏های پیچیده را نداریم و دلمان می‏‌خواهد سری به شهر بازی‏‌ها و وسایل تفریحی‌‏اش بزنیم باز هم در دام فیزیک گرفتاریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • از زندگی خسته شده‌اید؟ این راهکار‌ها را امتحان کنید
  • نگاه همیلتون به W۱۵ مرسدس؛ خودروی نفرین شده!
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فیزیک به چه دردی می‌خورد؟
  • چراغ سبز قهرمان فرمول یک برای جذب ساینس
  • شهر خسته، خسته تر از همیشه | نساجی در سالی که گذشت