Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:03:07 GMT

بیش از یک هزار زندانی جزائم غیرعمد در فارس وجود دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۵۴

بیش از یک هزار زندانی جزائم غیرعمد در فارس وجود دارد

حجت الاسلام موسوی گفت: یک هزار و ۲۸۳ زندانی جرائم غیر عمد در فارس چشم انتظار کمک خیرین دارند که یک هزار و ۵۷ افراد برای جرائم مالی غیرعمد، ۱۸۳ نفر برای مهریه، ۲۵ نفر برای تصادف و ۱۸ نفر برای نفقه در زندان های فارس به سر می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت) در مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد استان فارس، گفت: امشب شب میلاد امام حسن محتبی (ع) است، ایشان سه بار تمام اموال و 2 بار نیمی از اموال خود را در راه فقرا داد و باید به تاسی از ایشان برای آزادسازی زندانیان کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته 85 میلیارد ریال تعهد شد که 25 میلیارد ریال آن وصول شد که 524 نفر آزاد شدند، یادآور شد: یک هزار و 283 زندانی جرائم غیر عمد در فارس چشم انتظار کمک خیرین دارند که یک هزار و 57 افراد برای جرائم مالی غیرعمد، 183 نفر برای مهریه، 25 نفر برای تصادف و 18 نفر برای نفقه در زندان های فارس به سر می برند.

 

وی از زنان خواست تا با توجه به تورم و گرانی سکه کمی از مطالبه مهریه کوتاه بیایند، اظهارداشت: البته این مسئله نباید مورد سواستفاده برخی آقایان قرار گیرد، چون خانم ها جز مهریه پول دیگری ندارند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه میزان بدهی زندانیان غیرعمد 2 هزار میلیارد ریال است، اضافه کرد: یک هزار میلیارد ریال آن را تخفیف خواهیم گرفت و مابقی را باید خیرین کمک کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن کانون های مساجد قرآن کریم خراسان جنوبي گلپایگان استان بوشهر زندانی جرائم غیرعمد زندانی غیرعمد زندانی غیر عمد زندانی جرائم غیر عمد ستاد دیه فارس اداره کل زندان های فارس دادگستری فارس گلریزان زندانی غیر عمد دادگستری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی