Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:19:59 GMT

بهاروند فینال حذفی را به کرمانشاه می برد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۸۹

بهاروند فینال حذفی را به کرمانشاه می برد؟

تنها دو بازی دیگر تا مشخص شدن قهرمان جام حذفی و دیگر نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده اما هنوز تکلیف زمین و محل برگزاری مسابقه مشخص نیست.

به گزارش"ورزش سه"، فینال جام حذفی چند سالی به دلیل نامی که داشت و جام "آزادسازی خرمشهر" نامگذاری شده بود در این شهر برگزار شد اما برخی اتفاقات و کمبودهایی که در فینال سال گذشته جام حذفی به وجود آمد باعث شده تا امسال مسئولان برگزار کننده بازی ها به فکر برگزاری بازی در یک زمین دیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدا زمزمه هایی درباره برگزاری این بازی در شهر مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، اما برخی دلایل باعث شد تا بازی در این زمین منتفی شود. داماشی ها معتقد هستند چون پدیده در قهرمان نشدن داماش نفع دارد جو ورزشگاه مشهد کاملا می تواند علیه آن ها باشد. در واقع هر کدام از تیم های پرسپولیس و سپاهان که قهرمانی جام حذفی شوند به معنای حضور پدیده در لیگ قهرمانان آسیا است اما اگر داماش ببرد آن وقت داماش سهمیه می گیرد و پدیده به عنوان تیم چهارم لیگ نمی تواند راهی مسابقات شود.


با این وجود مروری بر گزینه های مناسب نشان می دهد انگار تنها یک ورزشگاه باشد که بتواند این بازی را در شرایط عادلانه میزبانی کند هرچند در اینجا نیز مشکل گرمای هوا وجود دارد. فولا آره نا در کنار ورزشگاه آزادی، نقش جهان و امام رضا(ع) بهترین ورزشگاه های حال حاضر ایران هستند ، آزادی و نقش جهان به دلیل حضور پرسپولیس یا سپاهان کاملا منتفی به نظر می رسند اما با توجه به اعتراض منطقی داماشی ها برگزاری بازی در ساعات خنک شب در فولاد آره نا منطقی ترین راه باشد.


راه سوم
اما در حالی که همه به دنبال راهی برای بازی در یکی از دو ورزشگاه امام رضا و فولاد آره نا بودند خبر می رسد رئیس سازمان لیگ می خواهد فینال جام حذفی را به شهری دیگر ببرد. حیدربهاروند قصد دارد این بازی را به شهر کرمانشاه برده و در ورزشگاه پانزده هزارنفری 15 خرداد این شهر برگزار کند.

 

 


ورزشگاه پانزده خرداد در 82 کار ساختش آغاز و در سال 93 بعد از یازده سال به پایان رسید.  زمین این ورزشگاه چمن طبیعی است و مثل دیگر ورزشگاه های فوتبال ایران دارای پیست تارتان و شرایط اجرای دوومیدانی هم هست. این ورزشگاه پانزده هزار نفر ظرفیت دارد و تمام ورزشگاه صندلی گزاری شده است. اسکوربورد، وی آی پی و مسایلی از این دست نیز برای این ورزشگاه تقریبا تازه تاسیس وجود دارند.  بازی افتتاحیه این ورزشگاه در سال 93 و بین دو تیم ستارگان سال 98 و پیشکسوتان کرمانشاه برگزار شد.  نکته جالب اینکه این ورزشگاه قرار بود محل برگزاری بازی سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران باشد که با توجه به حضور استقلال و پرسپولیس در این جام عملا امکان برگزاری در این ورزشگاه به وجود نیامد.

حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ) جام حذفی سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده

 اتحادیه فوتبال انگلیس، تغییراتی را در شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی این کشور اعمال کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از ESPN، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که به منظور کمک به کاهش فشردگی بازی‌های فوتبال باشگاهی این کشور، از فصل آینده تمام بازی‌های جام حذفی این کشور به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و دیگر خبری از بازی‌های برگشت نخواهد بود.

در حال حاضر بازی‌های قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد). این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

تغییر دیگری که از فصل آینده در بازی‌های جام حذفی انگلیس صورت خواهد گرفت، انتقال زمان بازی‌ها به پایان هفته‌هاست. طبق اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس از این پس بازی‌های تمام مراحل جام حذفی، در روزهای شنبه یا یکشنبه انجام خواهند شد. یکی دیگر از دلایل تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس، تغییر مدل برگزاری بازی‌های اروپایی از فصل آینده به خصوص لیگ قهرمانان اروپاست که 36 تیمی خواهد بود. به موجب تغییرات صورت گرفته، از این پس فینال جام حذفی انگلیس نیز در پایان هفته ماقبل آخر هر فصل لیگ برتر انگلیس و در یک روز کاملاً اختصاصی بدون برگزاری هیچ مسابقه دیگری از لیگ برتر انگلیس، انجام خواهد شد.

یکی دیگر از تغییرات مهم تصویب شده توسط اتحادیه فوتبال انگلیس، حذف تعطیلی میان فصل از تقویم فوتبال باشگاهی این کشور است که اجازه می‌دهد بازی‌های لیگ برتر به جای ابتدای ماه آگوست، از اواسط این ماه آغاز شود و به این ترتیب تیم‌ها تعطیلات تابستانی طولانی‌تری خواهند داشت.

در حالی که حذف بازی‌های تکراری جام حذفی خوشحالی تیم‌های بزرگ لیگ برتری را به همراه داشته، این مصوبه با اعتراض تیم‌های کوچک‌تر و دسته پایینی جزیره همراه بوده است، چرا که آنها را از درآمدهای حاصل از پخش تلویزیونی بازی‌های مجدد محروم می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه