Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@17:43:54 GMT

سندرز تاکید کرد: عربستان باید با ایران مذاکره کند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۹۹۳

سندرز تاکید کرد: عربستان باید با ایران مذاکره کند

ساعت 24- سناتور برجسته و نامزد احتمالی دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که رژیم مستبد سعودی باید برای برقراری صلح در منطقه با ایران وارد مذاکره شود.

برنی سندرز سناتور مستقل و برجسته آمریکایی در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه هر کاری بتواند برای جلوگیری از جنگ و تخریب انجام می‌دهد، اظهار داشت: من با جنگ عراق نیز مخالفت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من علیه آن رأی دادم. من هر کاری توانسته‌ام انجام دادم تا آمریکا را از جنگ یمن که ویرانی غیر قابل جبران در این کشور به بار آورده است، بیرون بکشم. من همچنین هر چه در توان دارم به کار می‌گیرم تا وارد جنگ با ایران نشویم.

وی که نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکاست در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه جان بولتون (مشاور امنیت ملی آمریکا) آشکارا در حال تحریک برای درگیری با ایران است، گفت: از نظر من، آنچه اکنون باید انجام دهیم این است که به عربستان سعودی – که یک رژیم مستبد و آدم کش است – بگوییم که باید با ایران وارد مذاکره شوند تا در منطقه صلح برقرار شود، نه اینکه این وضعیت حساس را بدتر کنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد

سید عباس حسینی گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که پس از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت پروازهای حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند