Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:20:21 GMT

کانادا تعرفه کالاهای آمریکائی را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۰۱۰

کانادا تعرفه کالاهای آمریکائی را حذف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دارایی کانادا امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اوتاوا تعرفه کالاهای وارداتی از آمریکا را حذف کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دارایی کانادا در این باره آمده است: تصمیم آمریکا مبنی بر حذف تعرفه آلومینیوم و فولاد وارداتی از کانادا باعث شد تا اوتاوا نیز در اقدامی متقابل تعرفه‌های پیشتر وضع شده بر کالاهای وارداتی از آمریکا را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که آمریکا جمعه گذشته در اقدامی تعرفه‌ها بر کالاهای وارداتی از کانادا را حذف کرده بود.

کد خبر 4622077

منبع: مهر

کلیدواژه: کانادا ایالات متحده آمریکا تعرفه واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روند‌ها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودرو‌ها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودرو‌های دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودرو‌ها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید / تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید/تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد