Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: در افتتاح موزه جمع زیادی با عشق زحمت کشیدند و همه دوست داشتند این مطالبه ۴۰ ساله عملیاتی شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم افتتاحیه موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: خدمت دکتر جهانگیری و مهمانان عزیز خیر مقدم عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایلم بگویم از زمان آمدن صالحی‌امیری به کمیته یک وحدت، هماهنگی و وحدت بسیار بالا و عمیقی در مجوعه ورزش کشور ایجاد شده و این را در این جمع شهادت می‌دهم. در افتتاح موزه جمع زیادی با عشق زحمت کشیدند و همه دوست داشتند این مطالبه 40 ساله عملیاتی شود. این ساختمان به عنوان موزه ورزش افتتاح شد  اما کاربرد اداری داشت.

وی افزود: اگر انگیزه و همت صالحی امیری به عنوان محور اصلی کار وجود نداشت شاهد افتتاح موزه نبودیم. ورزش کشور در سال 97 سال خوبی را پشت سر گذاشت.

امیدواری سلطانی‌فر به حضور پرشمار و پرقدرت کاروان‌های ایران در المپیک و پارالمپیک 2020

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان