Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:03:05 GMT

فعالیت یک آموزشگاه کودک در بجنورد متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۰۶۵

فعالیت یک آموزشگاه کودک در بجنورد متوقف شد

بجنورد- ایرنا- فعالیت یک آموزشگاه کودک در بجنورد مرکز خراسان شمالی بتازگی متوقف شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار از علت توقف فعالیت این آموزشگاه اظهار بی اطلاعی کرد اما، گفت: از دادستانی پی گیریم موضوع هستیم.
اسماعیل قربانی با بیان اینکه توفف فعالیت آن توسط دادستانی انجام شده است، افزود: مهدکودکی که رسانه ها در فضای مجازی در مورد آن صحبت کرده اند، آموزشگاه بوده است و از کلمه مهد هیچ نهاد دیگری به جز بهزیستی حق استفاده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام مهدهای کودک دارای مجوز از بهزیستی مجهز به دوربین مدار بسته و تحت نظارت کامل هستند و قوانین و ضوابط در مورد آن ها به طور کامل اجرا می شود.
وی از بازدید های مستمر ماهانه از این مراکز خبر داد و اظهار داشت: 240 مهد کودک در خراسان شمالی با مجوز بهزیستی فعالیت می کنند.
در چند روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که آب بازی چند کودک زیر 7 سال را در یک حوضچه که مربوط به یکی از آموزشگاه های هنری آزاد بود نشان می داد و این تصاویر جنجال برانگیز سبب اعتراض برخی افراد از جمله امام جمعه بجنورد شد.
در همین مورد معاون امور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های آموزشگاه آزاد تجسمی بجنورد که این تصاویر مربوط به آن بود، گفت: دستور توقف فعالیت آموزشگاه آزاد تجسمی حاشیه‌ساز بجنورد تا اطلاع ثانوی صادر شده است.
ب/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مهد كودك بهزيستي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد