Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به جای فردا در زمان دیگری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران قرار است فردا (سه‌شنبه) در ششمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ در کربلا به مصاف النصر عربستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ذوبی‌ها صعود خود از این گروه را قطعی کرده است.

«شین مان گیل» مدیر اجرایی کمیته برگزاری مسابقات AFC به صورت رسمی در نامه‌ای اعلام کرد به درخواست اتحادیه فوتبال عراق بنابر دلایل امنیتی این بازی به تعویق افتاده است. این خبر را نماینده AFC در عراق به دو تیم و مسئولان اجرایی بازی اعلام کرده است.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند بیشتر از هر چیزی امنیت بازیکنان و تیم‌ها برای آنها مهم است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی زمان و مکان جدید این بازی را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن اصفهان ذوب آهن میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان

الهلال عربستان به دنبال یک رکوردی بزرگ و تاریخی در فوتبال آسیا است.

به گزارش فارس، 11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

الهلال با ارزش 241 میلیون یورو گران ترین تیم فوتبال تاریخ آسیا است که در این فصل با 43 بازی بدون شکست بهترین تیم تاریخ فوتبال در کنار لورکوزن است.

تیم عربستانی پیش از این 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و از این حیث بهترین تیم تاریخ فوتبال قاره کهن به شمار می آید.

سایت اسپورت عربستان می‌نویسد که الهلال به دنبال پیروزی مقابل العین در نیمه نهایی است تا رکورد بردهایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 12 برساند و بهترین تیم از این حیث باشد.

سایت گل گزارش می دهد که ژسوس، سرمربی الهلال با ژابی آلونسو رقابت نزدیکی دارند و هر دو به عنوان بهترین مربیان شکست ناپذیر دنیا به شمار می آیند که در پایان باید دید کدام تیم اولین شکست فصل خود را تجربه می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الفیحا + فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان