Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@19:26:35 GMT

وقت آن نرسیده که لجنزار را تخلیه کنید؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۱۲۷

وقت آن نرسیده که لجنزار را تخلیه کنید؟

محمدجواد ظریف تاکید کرد: تیم بی مجتمع‌های نظامی - صنعتی جنگ‌طلب را تقویت می‌کنند.
به گزارش صدای ایران از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: "دونالد ترامپ به درستی از «مجتمع نظامی - صنعتی» که ایالات متحده را به سوی جنگ‌های همیشگی می‌راند، اعلام انزجار می‌کند. ولی این‌که به "تیم بی" اجازه داد شود دیپلماسی را از بین ببرند و همدستی در جنایات جنگی - با دوشیدن قصابان مستبد از طریق فروش عظیم تسلیحات - هیچ نتیجه‌ای جز تقویت همین مجتمع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت آن نرسیده که لجنزار را تخلیه کنید؟ "

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف امریکا تحریم جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال ۱۷.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در اولین ماه بهار امسال 2 میلیون و 112 هزار و 331 تن کالای نفتی و 4 میلیون و 387 هزار و 290 تن کالای غیرنفتی در بنادر کشور تخلیه شده است.

در فروردین ماه 5 میلیون و 407 هزار و 696 تن کالای نفتی، 5 میلیون و 616 هزار و 481 تن کالای غیرنفتی و مجموعا 11 میلیون و 24 هزار و 177 تن کالای نفتی و غیرنفتی بارگیری شده است.

همچنین 199 هزار و 962 TEU کانتینر در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال، معادل 199 هزار و 962 TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل 184 هزار و 100 TEU بود، رشد  8.6 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار